باران

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وزش تندباد لحظه‌ای و بارش رگبار بهاری پراکنده به‌ویژه در مناطق شرقی و شمالی استان تا چهارشنبه این هفته پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مینا معتمدی اظهار کرد: بررسی مدل‌های هواشناسی گویای گذر متناوب امواج ناپایدار از امروز تا چهارشنبه در سطح استان اصفهان است.

وی اظهار کرد: بر این اساس از بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابر، وزش تُندباد لحظه‌ای و بارش رگبار بهاری پراکنده خواهیم بود و احتمال رعد و برق در مناطق مستعد شرقی و شمالی استان وجود دارد.

معتمدی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نمی‌کند، اضافه کرد: سامانه ناپایداری نیز روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از سمت غرب وارد استان می‌شود و شدت ناپایداری‌ها افزایش می‌یابد.

وی گرم‌ترین نقطه استان در بعدازظهر امروز را خور و بیابانک با ۳۳ درجه و سردترین نقطه را برای صبح فردا، بویین میاندشت با صفر درجه سانتی‌گراد پیش بینی کرد.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت امروز به ۲۷ و در سردترین ساعت فردا صبح به ۱۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

معتمدی گفت: احتمال کاهش سه تا چهار درجه‌ای دمای هوا در روز جمعه در اصفهان وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =