• ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
  • کد خبر: 51171
  • readingTime: ۱ دقیقه
کانون کامیون داران

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پترو پالایش اصفهان از اعزام ۹ کامیون محموله اقلام بهداشتی و خوراکی به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد ده بیدیان، در این خصوص اظهار کرد: در پی بروز سیل در استان سیستان و بلوچستان و با توجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص کمک رسانی به هموطنان عزیز سیل زده، در جهت عمل به تعهدات اجتماعی هلدینگ پترو پالایش اصفهان برای کمک به هموطنانمان در سیستان و بلوچستان صبح ۲۲ اسفند ماه مقارن با روز گرامیداشت شهید و شروع ماه مبارک رمضان محموله کمک‌های خود را در قالب ۹ کامیون برای این دیار ارسال کرد.

وی با اشاره به اینکه ارزش کلی این محموله ۵ میلیارد تومان است ادامه داد: اقلام ارسالی شامل برنج، خرما، بیسکوئیت، زیرانداز، کنسرو لوبیا، پتو و لوازم بهداشتی فردی است که در قالب ۹ کامیون از پالایشگاه اصفهان به صورت مستقیم برای سیستان و بلوچستان ارسال شد.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، با اشاره به اینکه این کمک‌ها به طور مستقیم به سیستان و بلوچستان ارسال و تحویل سپاه سیستان و بلوچستان می‌شود گفت: این محموله صبح ۲۲ اسفند ماه با حضور فرماندار شاهین شهر و میمه، مسئولان سپاه و معاونان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در قالب ارائه مسئولیت‌های اجتماعی بدرقه و به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

ده بیدیان افزود: اقلام ارسالی به سیستان و بلوچستان شامل ۵ تن خرما، ۱۵ هزار فقره لوازم بهداشتی شخصی، ۱۰ تن برنج، ۲۰۰۰ هزار پتو، ۲۰۰۰ هزار زیرانداز، یک کامیون بیسکوئیت و یک کامیون کنسرو لوبیا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =