آریان فولاد

مدیراجرایی کارخانه آریان فولاد با اشاره به اینکه ۵۶۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری آریان فولاد است، گفت: این شرکت هم اکنون ۱۰۸۳ شغل مستقیم و ۵ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش ایراسین، حمید وطن‌دوست اظهار کرد: مجتمع آریان فولاد در سال ۱۳۸۰ تأسیس شده و دارای ۲ شرکت جدا با فاصله حدود یک هزار و ۵۰۰ متر است. مساحت این شرکت بیش از ۸۰۰ هزار متر مربع و فضای مسقف حدود ۱۳۰ هزار مترمربع است.

وی ادامه داد: ظرفیت و خطوط تولید شرکت شامل ۲ میلیون تن نورد و ۶۰۰ هزار تن شمش، میلگرد نورد، مقاطع ذوب، القایی و ذوب قوس الکتریکی با ظرفیت‌های مختلف است.

مدیراجرایی کارخانه آریان فولاد اضافه کرد: تاکنون بیش از ۵۶۰ میلیون دلار هزینه شده و تمام سرمایه‌گذاری‌ها از منابع داخلی شرکت و آورده شرکاء بوده است.

وی افزود: مجتمع آریان فولاد در حال آماده‌سازی برای بهره‌برداری آزمایشی از تصفیه خانه پساب بویین زهرا برای فصل تابستان است و تاکنون ۹۰ درصد این پروژه به اجرایی شده و تا اردیبهشت امسال بهره برداری خواهد شد.

وطن دوست با بیان اینکه مجتمع آریان فولاد حدود ۱۲۰ مگاوات برق برای انجام فعالیت‌های تولیدی و مدیریتی مجتمع خریداری کرده است، افزود: تأمین انرژی از چالش‌های اصلی صنایع فولادی است که باید برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =