قنبری کارگزاری باهنر

مدیرعامل کارگزاری باهنر در بزرگترین گردهمایی فعالان بازار سرمایه ایران گفت: کارگزاری باهنر در اواسط سال ۱۴۰۰ مجوز اوراق بهادار را کسب کرد و موفق شد پس از مدت کوتاهی سهم بازار مناسبی را براساس اعتماد و پشتیبانی همراهان کسب کند و به یک کارگزاری مورد اعتماد مردم تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا قنبری، مدیرعامل کارگزاری باهنر در «کنفرانس چشم‌انداز بازار سرمایه ۱۴۰۳» بزرگترین گردهمایی فعالان بازار سرمایه ایران ضمن شادباش میلاد منجی عالم بشریت عنوان کرد: همه ما مطلعیم بازار سرمایه در سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و همیشه هم راستا با اقتصاد نبوده و همیشه در جهت محرکه‌های بازار حرکت نکرده است.

وی افزود: سوال این است که آیا در سال ۱۴۰۲ سرمایه گذاری ما بازدهی مطلوبی برای فعالان به همراه داشته است؟ امروز اساتید بازار سرمایه، اقتصاد و صنعت در کنار ما هستند تا کمک کنند در سال ۱۴۰۳ به سود مطلوب برسیم.

مدیرعامل کارگزاری باهنر تصریح کرد: ما در کارگزاری باهنر و گروه مالی فولاد مبارکه ضرورت برگزاری چنین همایش‌هایی را بررسی و نیازسنجی کردیم و به پشتوانه همراهان سعی کردیم برگزاری چنین رویدادهایی را توسعه دهیم و ظرفیت بیشتری برای آن ایجاد کنیم.

قنبری در پایان عنوان کرد: کارگزاری باهنر در اواسط سال ۱۴۰۰ مجوز اوراق بهادار را کسب کرد و موفق شد پس از مدت کوتاهی سهم بازار مناسبی را بر اساس اعتماد و پشتیبانی همراهان کسب کند و به یک کارگزاری مورد اعتماد مردم تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =