• ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
  • کد خبر: 49621
  • readingTime: ۱ دقیقه
بورس کالا

گروه‌های خودرو، انبوه سازی و فلزات اساسی برترین صنایع امروز بودند که بیشترین حجم معامله را در بورس کالا تجربه کردند.

به گزارش ایراسین، بازار سرمایه بی‌جان و خسته کننده امروز نیز به پایان رسید که بر همین اساس، حقیقی‌ها ۲۱۶ میلیارد تومان دیگر پول از بازار خارج کردند و ارزش معاملات خرد به ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت. گروه‌های خودرو، انبوه سازی و فلزات اساسی برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را تجربه کردند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات چهارمین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات یک هزار و ۵۹۴ واحد افت داشت و به ۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۳۰۴ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز تا پایان معاملات ۲ هزار و ۲۰۴ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۷۳۲ هزار و ۵۹۴ واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد ۸۴۹ واحدی، رقم یک میلیون و ۶۱۹ هزار و ۸۸۷ واحد را نشان داد.

نمادهای «فارس»، «کچاد»، «شپنا»، «شستا»، «کگل»، «وبملت» و «اخابر» بیشترین تأثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «پکویر»، «ساراب»، «قلرست»، «دلقما» و «وایران» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «ولملت»، «شفارس»، «واعتبار»، «سصفها» و «دامین» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =