• ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
  • کد خبر: 49382
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد هرمزگان

در مراسم روز ملی صادرات که با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی هرمزگان برگزار شد، از فولاد هرمزگان به عنوان صادرکننده نمونه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایراسین، مراسم روز ملی صادرات در استان هرمزگان با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس، خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت استان هرمزگان و جمعی از فعالان و مدیران شرکت‌های بزرگ استان در محل اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد.

عباس علی آبادی در این مراسم بیان کرد: بایستی ظرفیت‌های استان هرمزگان را بیشتر بشناسیم تا بتوانیم در استان کار کنیم. پتانسیل نخست هرمزگان دریاست که باید از این ظرفیت در حوزه‌های تجاری، صادرات و واردات، گردشگری، تأمین آب و… استفاده شود و با دریا اقتصاد کشور نجات می‌یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هرمزگان استانی مرزی در جبهه تجارت است، عنوان کرد: برای واردات و صادرات باید بهترین واردکنندگان و صادرکنندگان کشور در هرمزگان جمع شوند، زیرا هرمزگان پتانسیل عظیمی در تجارت دارد.

در این مراسم احمد مرادی نماینده مجلس، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس و تنی چند از فعالان اقتصادی استان هرمزگان مسائل خود را با وزیر صمت مطرح کردند.

در پایان مراسم، از صادرکنندگان برتر استان تقدیر به عمل آمد که شرکت فولاد هرمزگان همانند چند سال اخیر به عنوان صادرکننده نمونه استان انتخاب شد و لوح تقدیر و تندیس روز ملی صادرات را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =