اورژانس

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با اشاره به اهمیت خدمات اورژانس هوایی در کاهش زمان امدادرسانی در سطح استان، گفت: بیست و دومین پد بالگرد اورژانس هوایی در سمیرم افتتاح شد.

محسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسئولان شهرستان سمیرم پد بالگرد اورژانس هوایی ونک سمیرم افتتاح شد.

وی افزود: این پد در زمینی به مساحت حدود ۹۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان ساخته شده که منابع مالی آن از اعتبارات شهرداری ونک سمیرم تأمین شده است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان ضمن اشاره به اهمیت خدمات اورژانس هوایی در کاهش زمان امدادرسانی در سطح استان، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان دی ماه بالگرد امدادی اورژانس ۴۹ بار به مأموریت اعزام شد و ۶۹ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

وی درمورد وضعیت فعلی محل‌های فرود بالگرد اورژانس در استان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان هم اکنون دارای ۲۲ محل فرود بالگرد (پد) امدادی و ۲۳ پروژه پد بالگرد درحال ساخت است و پیش بینی انجام شده برای استان اصفهان بهره برداری از ۷۹ پد بالگرد اورژانس هوایی می‌باشد.

گفتنی است اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴ دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =