فرمانده فراجا

فرمانده فراجا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی و به دست جوانان خود موفق به پیشرفت‌های بزرگی در صنایع نظامی شده و قدرت بازدارندگی بالایی ایجاد کرده است، گفت: همگان به خوبی می‌دانند حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایراسین، سردار احمدرضا رادان در همایش سراسری روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده حفظ تمامیت ارضی کشور، منافع ملی، اقتدار و امنیت کشور است و روحانیون انتظامی برای تحقق مشارکت بالا در این انتخابات مهم نقش اثرگذاری دارند که می‌توانند با دعوت دلسوزانه و خیرخواهانه، زمینه تحقق و اجرای چهار راهبرد مقام معظم رهبری یعنی مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات را فراهم کنند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون بزنگاه‌های سختی را تجربه کرده و با آن روبه‌رو بوده‌ایم اما امروز در پیچ حساسی قرار داریم که نمی‌توانیم سختی کار را به دوش رهبر معظم انقلاب بیندازیم و باید هرکدام به نقش خود در عبور موفق از آن آگاه بوده و آن را به درستی ایفا کنیم. مشارکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف، حق متعلق به فرد است اما تکلیف، نقش شما را برای انجام آن سنگین‌تر می‌کند، حق آن است که هر ایرانی برای تعیین سرنوشت خود حق رأی دارد اما تکلیف آن است که امام ما می‌فرمایند «حفظ نظام از اوجب واجبات است.»

فرمانده فراجا گفت: روحانی یک فرد نیست یک مکتب و مرام است که باید در یک مسیر نورانی حرکت کند و با کلام و مرام خود دل‌های انسان‌ها را تسخیر کند و در آنان تأثیرگذار باشد. اهداف دشمن در انتخابات اسفند ماه ناامیدی، بی‌تفاوتی و سرگشتگی است که سرگشتگی مردم از همه خطرناک‌تر است و تکلیف همه ما و به ویژه روحانیت در این زمان حساس، روشنگری و تأثیرگذاری در مردم با تسخیر دل‌ها با کلام و مرام‌مان است.

رادان اضافه کرد: از بین ۱۸ مولفه‌ای که برای قدرت برمی‌شمارند، معنویت بزرگترین مؤلفه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، درست است که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی و به دست جوانان خود موفق به پیشرفت‌های بزرگی در صنایع نظامی شده است که قدرت بازدارندگی بالایی ایجاد کرده است اما قدرت بازدارندگی، با تجهیزات نظامی و با چاشنی معنویت کامل می‌شود و همگان به خوبی می‌دانند حضور مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: هرچه صندوق رأی پرتر، سیلی‌های ما به دشمن بیشتر است، وقتی دشمن سیلی می‌خورد ضریب امنیتی کشور ارتقا می‌یابد، مشارکت مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می‌شود، وقتی دشمن ناامید شد مشکلات کشور نیز حل می‌شود.

فرمانده فراجا سه هدف اصلی دشمن را تضعیف نظام دینی، تضعیف اقتدار ملی و ناکار آمد نشان دادن نظام دانست و تصریح کرد: دفاع از دین و نظام مقدس اسلامی و حفظ اقتدار آن از وظایف ماست و باید هرچه در توان داریم برای نابود کردن فتنه‌های دشمنان انجام دهیم، اگر امروز نقش خود را به خوبی انجام ندهیم فردای قیامت شرمنده خواهیم شد. باید با کلام و مرام‌مان مردم را امیدوار کنیم و دستاوردهای انقلاب را که دشمن نمی‌خواهد مردم بدانند برای آنان تبیین کنیم.

رادان نقش روحانیون را در مشارکت انتخابات ویژه و برجسته دانست و افزود: اتفاقاتی که شما می‌توانید در جامعه بزرگ انتظامی کشور رقم بزنید در آگاهی بخشی و ترغیب در مشارکت بسیار اثربخش است، هرگز نامی از نامزدی نبرید، اما شاخصه‌های اصلح را بیان کنید تا این مشارکت به انتخاب اصلح نیز منجر شود، با مشارکت بالای مردم و رقابت برادرانه، انتخابات همراه با امنیت و سلامتی را تجربه خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =