• ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
  • کد خبر: 49214
  • readingTime: ۱ دقیقه
دانش بنیان

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: این سازمان با بیش از ۵۰ شرکت دانش بنیان داخلی، برای رفع نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه و وابسته در حال همکاری است.

به گزارش ایراسین، فرهاد فرشاد به مناسبت دهه مبارک فجر با ارائه گزارش عملکرد این مدیریت در حوزه دانش تصریح کرد: ایمیدرو با تعیین نیازهای فناورانه شرکت‌های زیرمجموعه و تلفیق آنها در ۱۰ محور دارای اولویت پژوهشی، بستر همکاری شرکت‌های دانش بنیان را فراهم کرده است.

وی افزود: این همکاری در سطوح مختلف شامل «قراردادهای منعقده»، «در دست بررسی برای انعقاد قرارداد» و نیز «تبادل اطلاعات برای ارائه پیشنهادات فنی» است.

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به برخی از طرح‌های توسعه فناورانه با قابلیت اجرا به صورت مشترک، گفت: استحصال عناصر ارزشمند از باطله‌های معدن و صنایع معدنی، افزایش عیار مواد معدنی کم عیار هماتیتی و تولید انواع آلیاژهای خاص، از جمله این طرح‌ها ست.

سرمایه گذاری در توسعه فناوری

وی ادامه داد: برآورد سرمایه گذاری ها در ستاد ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته در راستای توسعه فناوری در زنجیره تولید بخش معدن و صنایع معدنی از سال ۱۴۰۱ تاکنون، ۱۷ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال است.

برگزاری ۲۸۹ دوره برای ستاد ایمیدرو و واحدهای تابعه

فرشاد با اشاره به عملکرد این حوزه در ۹ ماهه ۱۴۰۲ تصریح کرد: این سازمان در سال جاری، اجرای هفت طرح پژوهشی، حمایت از ۳ فقره همایش و کتاب و برگزاری ۲۸۹ دوره برای همکاران ستاد ایمیدرو و واحدهای تابعه (۷۷۲۲ نفر دوره و۱۲۰ هزار و ۱۸۱ نفر ساعت) را انجام داده است.

وی افزود: این دوره‌ها شامل اکتشاف، امنیت اطلاعات، آموزش و توسعه یادگیری، برنامه ریزی، نظارت و مدیریت عملکرد، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، بهره وری، بودجه، پژوهش، حقوقی و قراردادها، مالی و سرمایه گذاری، مدیریت دانش، مدیریت کیفیت، معدن و صنایع معدنی، منابع انسانی و غیره بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =