وزیر صمت

وزیر صمت با اشاره به اینکه تولید فولاد سبز در فولاد هرمزگان باید با سرعت بیشتری دنبال شود، گفت: ما در این زمینه رویکرد تولید هیدروژن را داریم که آن را برای تولید فولاد سبز مورد استفاده قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عباس علی آبادی وزیر صمت در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از بهره برداری از طرح‌های مهم و تأثیرگذار در استان هرمزگان همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به این استان اظهار کرد: برخی از پروژه‌ها نیز کلنگ‌زنی شد که امیدواریم زودتر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه ما برای مردم کار می‌کنیم، ادامه داد: باید ایران را صنعتی کنیم و در بین ملت‌های منطقه بدرخشیم.

وزیر صمت با اشاره به پروژه‌های بهره برداری شده و در دست اجرای فولاد هرمزگان ابراز کرد: تکنولوژی موجود در این صنعت قابل تقدیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه فولاد یک صنعت انرژی بر و آب بر است، گفت: در این زمینه باید توجه داشت که همان میزان که در این صنعت آب و انرژی مصرف می‌شود باید سودده نیز باشد، نکته قابل توجه در خصوص فولادهرمزگان این است که در کنار دریا شکل می‌گیرد و به سمت افزایش بهره وری در حال حرکت است.

علی آبادی با بیان اینکه در صنعت فولاد در حال حرکت به سمت تکمیل زنجیره صنایع پایین دستی هستیم، گفت: ما اهداف معینی داریم که هر روز باید طرح‌های جدیدی را در این زمینه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تولید فولاد سبز در فولاد هرمزگان باید با سرعت بیشتری دنبال شود، ادامه داد: ما در این زمینه رویکرد تولید هیدروژن را داریم که آن را برای تولید فولاد سبز مورد استفاده قرار دهیم.

وزیر صمت با بیان اینکه همه طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان را حمایت خواهیم کرد، اضافه کرد: حمایت و پشتیبانی برای تولید فولادسبز را به شدت دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =