عکس جدید ورق نورد سرد فولاد مبارکه

بررسی گزارش فعالیت ماهانه شرکت فولاد مبارکه در دی‌ماه، نشان می‌دهد که این شرکت موفق شده است، مقدار تولید و فروش خود را نسبت به آذرماه افزایش دهد. همین موضوع سبب شد تا درآمد ماهانه شرکت نسبت به ماه گذشته با وجود کاهش قیمت فولاد بالا رود.

به گزارش ایراسین، نگاهی به گزارش فعالیت ماهانه شرکت فولاد مبارکه در دی‌ماه نشان می‌دهد که فولاد در این ماه توانسته است مقدار تولید خود را نسبت به آذرماه افزایش دهد.

بدین ترتیب، تناژ تولید فولاد مبارکه از ۶۴۹ هزار تن در آذرماه با رشد ۶.۶۳ درصدی به ۶۹۲ هزار تن در دی‌ماه رسید. البته این رقم در مقایسه با دی‌ماه سال گذشته حدود ۲.۸ درصد کاهش داشته است. گفتنی است تناژ تولید فولاد در دی سال گذشته ۷۱۲ هزار تن ثبت شده بود.

مقدار فروش فولاد مبارکه افزایش یافت

بررسی گزارش فعالیت ماهانه فولاد مبارکه نشان می‌دهد این شرکت در دی‌ماه امسال توانست رقم فروش خود را نسبت به آذر امسال و دی‌ماه سال گذشته افزایش دهد. به نحوی که این عدد نسبت به آذر ۱۴۰۲، جهش ۲۷.۲ درصدی و در مقایسه با دی سال گذشته افزایش ۸.۲ درصدی را تجربه کرده است.

به این ترتیب، تناژ فروش فولاد مبارکه در دی‌ماه امسال به ۶۸۷ هزار تن رسیده است. این در حالی‌ست که رقم فروش فولاد در ماه گذشته ۵۴۰ هزار تن ثبت شده بود.

درآمد ماهانه فولاد مبارکه افزایش یافت

همان‌طور که گفته شد، فولاد مبارکه در دی‌ماه امسال موفق شد مقدار فروش خود را نسبت به آذر و دی ۱۴۰۱ افزایش دهد. این موضوع سبب شد تا درآمد ماهانه دی‌ماه شرکت نسبت به دو بازه مذکور افزایش یابد. به طوری که درآمد دی‌ماه فولاد نسبت به آذر ۱۷.۶ درصد و در مقایسه با دی‌ماه سال گذشته ۶۲.۴ افزایش داشته است. به این ترتیب مبلغ فروش دی‌ماه فولاد مبارکه به رقم ۱۸ هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان رسید.

افزایش درآمد ماهانه فولاد در حالی رخ داد که نرخ فروش فولاد در دی‌ماه نسبت به آذر حدود ۷.۵ درصد کاهش داشته و به ۲۷ میلیون تومان به ازای هر تن رسیده است.

این بدان معناست که فولاد در این ماه توانست با افزایش تناژ فروش، عامل تهدید نرخ فروش را کنار بزند و درآمد خود را افزایش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =