جان‌نثاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: با تدبیر استاندار اصفهان، باید در دستگاه‌های اجرایی استان، ستاد انتخابات با رویکرد مشارکت همان و کمک به اجرای انتخابات تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، شنبه هفتم بهمن‌ماه در شورای اداری استان گفت: فرایند انتخابات در استان با قوت و طبق تقویم انتخابات بدون وقفه انجام شده است.

وی ادامه داد: مشارکت همگانی، وظیفه همگانی است و مدیران به عنوان کارگزاران نظام اسلامی در این خصوص وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: با تدبیر استاندار اصفهان، باید در دستگاه‌های اجرایی استان، ستاد انتخابات با رویکرد مشارکت همگانی و کمک به اجرای انتخابات تشکیل شود.

جان‌نثاری ضمن اشاره به دعوت به حضور و مشارکت همگانی مردم در انتخابات گفت: مدیران باید در حوزه تأثیر خود، همگان را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی افزود: همچنین امکانات و ظرفیت‌های ادارات خود را در اختیار ستاد انتخابات استان قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: تبلیغات محیطی برای مشارکت در انتخابات نیز از هم‌اکنون در ادارات استان آغاز شود تا شاهد شور و مشارکت همگانی در انتخابات باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =