ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان در شورای اداری استان بر اهمیت مشارکت همگانی در انتخابات تأکید کرد و گفت: کارگزاران نظام اسلامی باید صفات گزینشی که در ابتدا براساس آن برگزیده می‌شوند را تا انتها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، شنبه هفتم بهمن‌ماه، در شورای اداری استان نخست به برخی فضائل و ویژگی‌های حضرت زینب کبری (س) اشاره و رحلت ایشان را تسلیت گفت.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: قانون بسیار ویژه‌ای در جمهوری اسلامی وجود دارد که در دنیا بی همتا است و آن قانون این است که کارگزاران نظام اسلامی و رهبر جمهوری اسلامی باید صفات گزینش که در ابتدا براساس آن برگزیده می‌شوند را تا انتها داشته باشند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: یکی از کارهای خبرگان این است که استمرار این صفات و ویژگی‌های قانونی را در رهبری مد نظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: البته در همه کارگزاران دولت این امر وجود دارد و یکی از وظایف مدیران، اهمیت دادن به این موضوع است تا نسبت به حفظ این ویژگی‌ها در خود و سایر کارکنان حساس باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: در انتخابات فردی که داوطلب می‌شود باید التزام قلبی و عملی به احکام اسلام داشته باشد و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان ضمن تأکید بر مشارکت همگانی در انتخابات، اظهار کرد: در ایام باقی مانده تا انتخابات انتظار می‌رود مدیران در جلب مشارکت همگانی در انتخابات کوشا باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =