نمایشگاه

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور گفت: توسعه صنایع فولادی در کنار آب‌های آزاد کاهش هزینه‌های صادرات را به همراه دارد و می‌تواند توان رقابتی ما در بازارهای جهانی را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای استفاده از تکنولوژی در صنعت فولاد به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم به صورت دوره‌ای و هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، افزود: انتظار این است که دستاوردهای این کنفرانس که حاصل نشست تولید کنندگان و صاحبان دانش است، توسعه تکنولوژی در صنعت فولاد را به همراه داشته باشد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور با بیان اینکه افزایش کیفیت و بهره‌وری و کاهش عیوب در تولید و ریخته گری فولاد می‌تواند از دستاوردهای این کنفرانس بین‌المللی باشد، اضافه کرد: می‌تواند به کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش هزینه‌های تولید کمک قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه فولاد هرمزگان نخستین فولاد استان هرمزگان بود که به دنبال آن دیگر شرکت‌ها نیز راه اندازی شد، اضافه کرد: صنایع مادر فولادی همواره توسعه را با خود به همراه دارند و پتانسیل صنعتی را در محیط اطراف خود متناسب با صنایع بالادستی و پایین دستی افزایش می‌دهند.

سبحانی با بیان اینکه فولادی که در حال حاضر در کشور تولید می‌شود ۵۰ درصد آن مازاد بر نیاز کشور است، گفت: از این رو بهتر است که هرگونه توسعه صنعت فولادی را در کنار آب‌های آزاد داشته باشیم تا هزینه‌های حمل و نقل برای صادرات کاهش یابد و توان رقابتی ما در بازارهای جهانی افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =