معروفخانی

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: سه محصول جدید فولاد هرمزگان با استفاده از تکنولوژی و تولید ۲ مگامدول در داخل کشور به زودی تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان صبح سه شنبه در آئین افتتاحیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم با بیان اینکه در سال جاری در فولاد هرمزگان ۲۸ رکورد را ثبت کردیم، اظهار کرد: این در حالی است که با محدودیت‌های انرژی و … رو به رو بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های فولاد هرمزگان و همچنین ثبت رکوردهای جدید بسیار تأثیرگذار بوده است، افزود: ما در دومین کنفرانس فولادسازی دستاوردهای خوبی را داشتیم و حاصل آن را طی دو سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه با ارسال ۱۱۰ مقاله به سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم بیانگر بار علمی بالای این کنفرانس بین المللی است، تصریح کرد: قطعاً با استفاده از هم افزایی و ارتباطاتی که در این کنفرانس ایجاد می‌شود از آخرین تکنولوژی‌ها برخوردار خواهیم شد.

وی تولید دو مگامدول با ظرفیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن در فولاد هرمزگان را حاصل تکنولوژی داخلی دانست و افزود: این پروژه‌ها پیشرفت خوبی دارند و این مگامدول‌ها سه محصول جدید را برای اولین بار در دنیا تولید خواهد کرد.

معروفخانی با بیان اینکه امروز محصولات اسلب تولید شده در فولاد هرمزگان به قلب اروپا و کشورهای پیشرفته دنیا صادر می‌شود، گفت: این محصول متقاضیان زیادی دارد و این امر حاصل استفاده از تکنولوژی است.

وی تاکید کرد: قطعاً حاصل این کنفرانس برای همه صنعت ایران مفید خواهد بود تا از آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی روز دنیا برخوردار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =