فتحی

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم گفت: محیط زیست، افزایش بهره وری و ریخته گری، داده کاوی و انقلاب صنعتی چهارم مهم‌ترین محوریت مقالات ارسال شده به سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیرحسین فتحی، دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم صبح سه شنبه در آئین افتتاحیه این کنفرانس با اشاره به اینکه این همایش در ۹ محور و ۲۹ زیر محور برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای تخصصی‌تر شدن این کنفرانس دعوتنامه‌های اختصاصی برای اساتید داخلی و بین المللی و شرکت‌های بین المللی ارسال شد.

وی با بیان اینکه مقالات زیادی برای این کنفرانس ارسال شده است، ادامه داد: باید توجه داشت که به دلیل کیفیت مقالات با پیگیری صورت گرفته ۲۰ مقاله در نشریه‌ها و مجلات بین المللی به چاپ رسید.

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با بیان اینکه برای داوری مقالات ارسال شده از متخصصان ۱۵ شرکت و ۱۴ دانشگاه برتر در حوزه تخصصی دعوت کردیم، گفت: ۱۵ درصد داوران دانشگاهی و ۸۵ درصد صنعتی بودند.

وی تصریح کرد: محیط زیست، افزایش بهره وری و ریخته گری، داده کاوی و انقلاب صنعتی چهارم مهم‌ترین محوریت این مقالات بود.

فتحی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای برگزاری ۲۱ دوره برای سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =