ارامنه

استاندار اصفهان ضمن ادای احترام به شهدای ارامنه گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال‌جاری امیدوارم هموطنان ارامنه نیز با حضور در انتخابات نقش دیگری از همبستگی و اتحاد را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، شنبه بیست و سوم دی ماه، به مناسبت ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نوی میلادی در آرامستان ارامنه حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ارامنه که در ۸ سال دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی دفاع کردند، ادای احترام کرد.

وی در ادامه در کلیسای وانک حضور یافت و با پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران و اعضاء شورای خلیفه گری ارامنه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مرتضوی در این دیدار ضمن تبریک سال نوی میلادی و میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) گفت: لحظاتی که برای ادای احترام شهدای ارامنه حضور یافتم برای من لحظات ماندگاری بود.

وی ادامه داد: یکی از جلوه‌های موّدت و دوستی مردم ما در دوران دفاع مقدس رقم خورد که تمامی هموطنان برای دفاع از این مرز و بوم وارد یک دفاع مقدس شدند.
استاندار اصفهان بیان کرد: جانفشانی شهیدان والامقام سبب شد تا امروز مردم ما با امنیت و آرامش در کنار هم زندگی کنند.

مرتضوی افزود: از این رو گرامیداشت یاد شهدا و توجه به خانواده ایشان بسیار حائز اهمیت است. در دنیا شاهد هستیم که کشورهای جهان سلطه مادام در حال جنگ افروزی هستند و اگر جانفشانی فرزندان ایران نبود ما نیز درگیر جنگ‌های بسیاری بودیم.

استاندار اصفهان اظهار کرد: امیدواریم شهدای ارامنه در کنار سایر شهیدان با انبیاء الهی محشور شوند.

مرتضوی ضمن اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال‌جاری، گفت: امیدوارم هموطنان ارامنه نیز با حضور در انتخابات نقش دیگری از همبستگی و اتحاد را رقم بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =