دانش بنیان

مدیر عامل شرکت هوشیار صنعت اسپادانا گفت: برای تداوم و بقای فعالیت دانش‌بنیان‌ها و این شرکت، فولاد مبارکه و  شرکت mstid حمایت‌های لازم را برای تولید نمونه‌های پرکاربرد انکودر با خرید ماشین الات مرتبط انجام دادند.

رضا کلینی مدیر عامل شرکت هوشیار صنعت اسپادانا در حاشیه پنجمین نمایشگاه ملی فولاد ایران در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: این شرکت از سال ۹۶ در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تاسیس شد و در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، خدمات تحقیق و توسعه، اتوماسیون و ابزار دقیق، ماشین آلات و خطوط تولید فعالیت دارد.

وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ در لیست خرید محصولات فولاد مبارکه قرار گرفتیم و تیم بومی‌سازی فولاد مبارکه به این شرکت اعتماد کرد و در حوزه ابزار دقیق و ساخت انواع انکودرها به صورت خاص به تولید و بومی‌سازی پرداختیم.

کلینی با بیان اینکه اصلی ترین مزیت این محصول دسترسی و خدمات پس از فروش آن است، ادامه داد: برای تداوم و ابقای فعالیت شرکت، فولاد مبارکه و شرکت mstid حمایت‌های لازم را برای تولید نمونه‌های پرکاربرد انکودر با خرید ماشین الات مرتبط انجام دادند که سه مدل از آنها در مرحله تولید است و در صورت حمایت‌های مکرر می‌توان به توسعه و تولید انبوه و در نهایت در دست گرفتن بازار رسید.

مدیر عامل شرکت هوشیار صنعت اسپادانا در خصوص ارزآوری و صرفه اقتصادی بومی سازی آن ادامه داد: انکودر یک بازار ۷۰ بیلیون دلاری دارد و اگر بتوانیم ۵ درصد از آن را بومی سازی و به تولید برسانیم ارزآوری موثری خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =