دانش بنیان

مدیر مهندسی و توسعه شرکت توسعه پروژه‌های نیرو و اتوماسیون پاژ گفت: اتوماسیون صنعتی مانند یک موجود زنده دائم به رسیدگی نیاز دارد و خدمات پس از فروش در آن پررنگ است که با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان این خدمات بومی‌سازی شده است.

محمد علی حسینی خیابانی مدیر مهندسی و توسعه شرکت توسعه پروژه‌های نیرو و اتوماسیون پاژ در حاشیه پنجمین نمایشگاه ملی فولاد ایران در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: این شرکت همزمان در پارک علم و فناوری مشهد و شرکت MSTID فولاد مبارکه حضور دارد و فعالیت اصلی آن در حوزه تخصصی اتوماسیون صنعتی است.

وی ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه به طور واقعی و حرفه‌ای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش بنیان را انجام می‌دهد و به عبارتی شرایط و بستری را برای ارائه محصولات و خدمات فنی مهندسی شرکت‌های دانش بنیان مهیا کرده است.

حسینی خیابانی با بیان اینکه این شرکت تاکنون در فولاد خوزستان، سنگان، ارفع و ... پروژه‌های مشترکی در راستای بومی‌سازی خدمات انجام داده، گفت: بومی سازی اتوماسیون صنعتی، محور اصلی فعالیت‌های این شرکت است که در انحصار کشورهای خارجی بوده و اکنون با تجربه ۲۰ ساله نخبگان و اعضای این شرکت، دانش مهندسی آن یعنی برنامه نویسی و نقاط عطف فرایند، بومی‌سازی شده است.

مدیر مهندسی و توسعه شرکت توسعه پروژه‌های نیرو و اتوماسیون پاژ خاطر نشان کرد: محصولات جدید را هم مبتنی بر نسل چهارم انقلاب صنعتی بر محصول اصلی سوار کردیم که در حال گسترش است.

وی ادامه داد: اتوماسیون مانند یک موجود زنده دائم به رسیدگی نیاز دارد و خدمات پس از فروش در آن پررنگ است و با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات آن در دسترس است و قیمت تمام شده آن یک پنجم نمونه خارجی آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =