پنجمین جشنواره ملی فولاد

شرکت‌های بزرگ معدنی و فولاد کشور در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد حضور فعالی دارند و به ارائه نیازها و فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل، نیازهای فناورانه در زنجیره آهن و فولاد می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته جاری با محوریت نمایشگاه بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی بر اساس نیازهای زنجیره آهن و فولاد در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد تخصصی که به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و سازمان ایمیدرو برگزار می‌شود، شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی کشور از جمله فولادمبارکه، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، هلدینگ میدکو، هلدینگ صنایع و معادن ماهان، گهرزمین، فولادهرمزگان، آهن و فولاد ارفع،گروه ملی صنعتی فولاد ایران، فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)، سنگ آهن مرکزی ایران، اپال پارسیان، صبا فولاد خلیج فارس، فولاد اکسین، جهان فولاد کرمانشاه و… حضور دارند.

میز تعمیق ساخت داخل در پنجمین دوره این رویداد شامل تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای داخلی‌سازی قطعات، تجهیزات، دانش فنی و فرایندهای استراتژیک در فولاد و صنایع معدنی کشور است.

اهداء جایزه ملی فولاد ایران و تقدیر از سازندگان داخلی برتر با حضور مقامات و مسئولین به همراه رونمایی از دستاوردهای ساخت داخل و فناورانه زنجیره آهن و فولاد از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =