پنجمین جشنواره ملی فولاد

مدیرعامل ترانسفورماتور کوره آریا باصدور پیامی برای پنجمین جشنواره ملی فولاد گفت توانمندی شرکت ترانسفورماتور کوره آریا و انتقال دانش فنی اروپایی در خصوص ساخت ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی، خروجی جشنواره ملی فولاد و دیدگاه شرکت‌های فولادی خصوصی است.

به گزارش ایراسین، دانیال گرزین، مدیرعامل شرکت ترانسفورماتور کوره آریا با توجه به برگزاری پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران پیامی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«توانمندی شرکت ترانسفورماتور کوره آریا و انتقال دانش فنی اروپایی در خصوص ساخت ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی، خروجی جشنواره ملی فولاد و دیدگاه شرکتهای فولادی خصوصی است.

پنجمین جشنواره_و_نمایشگاه_ملی_فولاد_ایران زحمات به ثمر نشسته سالهای گذشته را نمایان کرده و تریبون مناسبی برای اعلام توانمندی های تولید داخل است.

داخلی‌سازی ترانسفورماتور کوره الکتریکی با روش اصولی و دانش فنی اروپایی

گروه صنعتی آریا ترانسفو پس از تجربه موفق انتقال دانش فنی اروپای غربی در زمینه ترانسفورماتورهای قدرت و توزیع، با حمایت شرکتهای فولادی و راهنمایی انجمن تولید کنندگان فولاد، با پرهیز از مهندسی معکوس نادرست، با انتقال دانش فنی و تکنولوژی خاص ترانسفورماتورهای کوره قوس و تاسیس شرکت تخصصی ترانسفورماتور کوره آریا، در حال ساخت بزرگترین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی کشور بوده که این پروژه با همراهی و نظارت همه مراحل توسط کارشناسان خبره اروپایی در حال انجام است. با توجه به حیاتی بودن این تجهیزات برای فولادسازان، جای هیچگونه سعی و خطا و مهندسی معکوس ناصحیح وجود نداشته و انتقال دانش فنی و آموزش از سوی صاحب تکنولوژی، بدون شک ریسک های بهره برداری را بسیار کاهش خواهد داد.

شرکت ترانسفورماتور کوره آریا با همراهی شرکت CEM Industrial Transformers ایتالیا مقدم بازدید کنندگان محترم را گرامی داشته و آماده همکاری با شرکتهای تولید کننده فولاد و فروآلیاژ کشوراست.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =