پیام فولاد

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت سالروز افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان در پیامی عنوان کرد: شرکت فولاد هرمزگان پیشرو در صنعت فولاد کشور و مسئولیت‌پذیر در قبال جامعه پیرامونی، باتکیه‌بر دانش و تلاش سرمایه‌های انسانی متعهد، متخصص و توانمند خود در مسیر تعالی پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت فرا رسیدن دوازدهمین سالگرد افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان پیام تبریک صادر کرد. متن کامل پیام به شرح زیر است:

گذشت بیش از ۴ دهه از دوران ساخت و بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه، فرصت مناسبی برای قضاوت در مورد عملکرد این واحد صنعتی است، کارخانه‌ای که در دوران جنگ و بمباران مناطق صنعتی و مسکونی شکل گرفت و در دوران محدودیت‌ها و تحریم‌ها بلوغ یافت و هم‌اکنون به همراه سایر شرکت‌های زیرمجموعه خود به‌عنوان سازمانی آرمان‌گرا، پر توفیق و توسعه محور، راه تعالی و عزت و افتخارآفرینی برای ایران اسلامی را هموار می‌کند.

امروز از گروه فولاد مبارکه در صنعت فولاد کشور، به‌عنوان مجموعه‌ای خوش‌نام و خوش‌آتیه یاد می‌شود. گروهی که با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند از استخراج مواد اولیه تا تولید فولاد خام و انواع ورق‌های فولادی تخت و به قولی از «سنگ تا رنگ» در کارخانجاتی به وسعت ایران اسلامی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب برای ساختن ایرانی آباد و آزاد همواره در تلاش هستند.

پیوستن شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مردادماه سال ۱۳۹۰ به گروه فولاد مبارکه گشایشی منفعت ساز برای توسعه و تعالی این صنعت در استان زرخیز هرمزگان و افتخارآفرینی هرچه بیشتر برای صنعت فولاد کشور بود اقدامی که علاوه بر نقش‌آفرینی در ارتقای جایگاه صنعت فولاد کشور، نقش مؤثری در توسعه اقتصادی کشور و ایجاد منفعت برای سهامداران و ذی‌نفعان داشته است.

مایه افتخار است که شرکت فولاد هرمزگان در آستانه دوازدهمین سالروز تأسیس خود در ۱۲ دی‌ماه، هم‌اکنون به‌عنوان شرکتی پیشرو در صنعت فولاد کشور و مسئولیت‌پذیر در قبال جامعه پیرامونی، باتکیه‌بر دانش و تلاش سرمایه‌های انسانی متعهد، متخصص و توانمند خود و سایر مجموعه‌های گروه فولاد مبارکه، استوار و بالنده در مسیر تعالی خود به‌پیش می‌رود و روزبه‌روز به نقطه اتکای مطمئن‌تری برای تأمین نیازهای داخلی، خودکفایی در صنعت فولاد و رشد و پیشرفت خطه خلیج‌فارس مبدل شده است.

امید است در سال رشد تولید، شاهد تعالی بیشتر شرکت فولاد هرمزگان در افزایش کمی و کیفی تولید، اجرای طرح‌های توسعه‌، خودکفایی، بومی‌سازی و رونق اقتصادی روزافزون منطقه باشیم.

لازم می‌دانم از تلاش و همت تمامی همکاران توانمند شرکت فولاد هرمزگان که همراستا با اهداف گروه و با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های صحیح، مسیر تعالی آن شرکت را هموار می‌نمایند و دستاوردهای متعددی را در حوزه‌های مختلف منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی برای ایران اسلامی به دست آورده‌اند، صمیمانه قدردانی نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =