سنگ آهن

مدیر فراوری مواد معدنی فولاد مبارکه گفت: در هشت‌ماهه سال جاری توانستیم رکورد حمل سنگ‌آهن را از ۵۰۰ هزار تن در سال ۱۴۰۱ به ۱ میلیون تن در هشت‌ماهه سال ۱۴۰۲ ارتقا دهیم.

به گزارش ایراسین، وحید معینی مسئول واحد بارگیری و حمل سنگ‌آهن فولادمبارکه گفت: معاونت امور معادن فولاد مبارکه با هدف تأمین پایدار مواد اولیه موردنیاز در شرکت فولاد مبارکه از سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت نموده و تاکنون طبق برنامه پلکانی نسبت به تأمین سنگ‌آهن موردنیاز اقدام نموده است.

وی افزود: فرایند بارگیری و حمل سنگ‌آهن از چالش قابل‌توجه واحد فراوری مواد معدنی است.

در همین زمینه مدیر فراوری مواد معدنی فولاد مبارکه نیز افزود: ازآنجاکه در فرایند تولید فولاد در شرکت فولاد مبارکه امکان شارژ مستقیم سنگ‌آهن وجود ندارد، سنگ‌آهن استخراج‌شده از معادن پس از عملیات پیش‌فراوری برای تبدیل به کنسانتره روانه کارخانه‌های کنسانتره می‌شود که محوریت این عملیات با واحد بارگیری و حمل سنگ‌آهن است.

محمدمهدی روانفر تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری با همت همکاران و سایر عوامل مرتبط در حوزه‌های تولید و حمل‌ونقل توانستیم رکورد حمل سنگ‌آهن را از ۵۰۰ هزار تن در سال ۱۴۰۱ به ۱ میلیون تن در هشت‌ماهه سال ۱۴۰۲ ارتقا دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده روند روبه‌رشد حمل سنگ‌آهن همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر فراوری مواد معدنی فولاد مبارکه در پایان خاطرنشان کرد: تأمین حداکثری مواد اولیه موردنیاز گروه فولاد مبارکه از رسالت‌های اصلی معاونت امور معادن است و امیدواریم با همکاری سایر عوامل مؤثر به این اهداف و سایر اهداف این معاونت دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =