معروفخانی

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ششمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» گفت: برای حیات مولد صنایع نیازمند نوآوری هستیم و برای این امر در گام نخست باید این مفهوم را در سازمان نهادینه و مدل‌های ذهنی همسو با این رویکرد را اعمال کنیم، باید در روش مدیریتی خود نوآوری را جریان دهیم و سپس به ابزارهای مورد استفاده تسری دهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان صبح سه شنبه در ششمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» در فولاد هرمزگان اظهار کرد: فولاد هرمزگان یکی از صنایع بزرگ جنوب کشور و یکی از حامیان بزرگ حوزه علم وفناوری کشور در این منطقه است.

وی افزود: ما سعی داشته‌ایم از ظرفیت دانش بنیان‌ها و نوآوری برای توسعه و پیشرفت خود استفاده کنیم چرا که این امر می‌تواند منجر به تولید محصولات دانش بنیان و فناورانه شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه باید برای اعمال نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها در دنیای واقعی همکاری صنعت و دانشگاه شکل بگیرد، گفت: برای حیات مولد صنایع نیازمند نوآوری هستیم و برای این امر در گام نخست باید این مفهوم را در سازمان نهادینه و مدل‌های ذهنی همسو با این رویکرد را اعمال کنیم، باید در روش مدیریتی خود نوآوری را جریان دهیم و سپس به ابزارهای مورد استفاده تسری دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ما ضرورت نوآوری را درک کرده‌ایم و می‌توانیم به صورت موثر استفاده از این ظرفیت را در دستور کار قرار دهیم، گفت: ما در تلاشیم که این مهم را به فرهنگ و جریان قالب در سازمان تبدیل کنیم.

معروفخانی با بیان اینکه ما به قدرت همکاری با دانش بنیان‌ها ایمان داریم و سفر به تولید فولاد پایدار را با همکاری دانش‌بنیان‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: سعی داریم روش‌های تولید سازگار با محیط زیست را توسعه دهیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه طی ۲سال اخیر با مدیریت دکتر طیب نیا شاهد اتفاقات و حمایت‌های خوبی در راستای استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها و گروه‌های فناورانه هستیم، افزود: ما نیز از این حمایت‌ها بهره برده و در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان هرمزگان و استان‌های همجوار پیشقدم شده‌ایم.

وی تاکید کرد: بر این باوریم که تنها با استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها و سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها می‌توانیم نسبت به ارتقای کیفیت تولیدات و رسیدن به فولاد سبز گام برداریم.

معروفخانی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته همزمان با برگزاری کنفرانس ریخته‌گری در بهمن‌ماه در هرمزگان، مرکز نوآورانه فولاد مبارکه را در پارک علم و فناوری هرمزگان راه‌اندازی خواهیم کرد و اگر شرکت‌های دانش بنیان حاضر در این جلسه تمایلی به راه‌اندازی دفتر در این پارک داشته باشند ما حمایت‌های لازم را برای تامین فضا وایجاد بازار خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مصمم به انجام این کار هستیم، گفت: این امر نیز می‌تواند به نوعی تحقق مسئولیت اجتماعی فولاد هرمزگان را نیز شامل شود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه حمایت از ۱۲۰۰ ورزشکار و تحت پوشش قراردادن ۲۰ هزار کودک یتیم را از جمله فعالیت‌های فولاد هرمزگان در راستای مسئولیت اجتماعی اعلام کرد و گفت: همچنین مهدیه بزرگ هرمزگان، مراکز نگهداری از معلولان، مدرسه ۱۶ کلاسه و چندین پروژه عمومی دیگر به همت این مجموعه در حال بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان در حوزه تولید و توسعه موفق عمل کرده و عمل می کند، گفت: باید توجه داشت که بعداز ۱۵ سال تمام طرح‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه در استان هرمزگان و ستاره سیمین آغاز شده و در حال حاضر ۵ طرح توسعه‌ای فولاد هرمزگان در کنار دریا آغاز به کار کرده است.

معروفخانی با بیان اینکه افزایش ظرفیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تنی فولادسازی فولاد هرمزگان به ۳ هزار و ۲۰۰ تن در دستور کار است، ادامه داد: همچنین مخازن آهنی ۳۰ هزار تنی با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال بهره برداری است.

وی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن راه‌اندازی نورد گرم فولاد هرمزگان گفت: با بهره برداری از این پروژه فولاد هرمزگان از تک محصولی خارج خواهد شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: باید توجه داشت با حمایت‌های مدیرعامل جوان ونخبه فولاد مبارکه در آینده نزدیک حجم زیادی از اشتغال زایی را در هرمزگان به همت فولاد هرمزگان خواهیم داشت و همچنین این صنعت دگرگونی اقتصادی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =