علیرضا کاظمی

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: در واقع فولاد مبارکه مسئولیت اجتماعی خود را از طریق توزیع امکانات در جامعه و خلق دانش‌های آینده ایفا می‌کند و اگر امروز در کشور به میزان ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های دانش‌بنیانی طی یک سال هزینه شده، ۳۰ درصد آن را فولاد مبارکه سرمایه‌گذاری کرده است.

علیرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به فعالیت‌های فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: فولاد مبارکه سعی کرده تا در تمام رویدادهای ملی و بین‌المللی در جهت توسعه و گسترش علم نقش ‌آفرینی کند.

وی خاطر نشان کرد: در واقع فولاد مبارکه مسئولیت اجتماعی خود را از طریق توزیع امکانات در جامعه و خلق دانش‌های آینده ایفا می‌کند و اگر امروز در کشور به میزان ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های دانش‌بنیانی طی یک سال هزینه شده، ۳۰ درصد آن را فولاد مبارکه سرمایه‌گذاری کرده است.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه دیدگاه این شرکت را به سمت آینده‌نگری و فرداسازی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل هم ۳۰ درصد آوردگاه مالی در حوزه دانش‌بنیان‌ها سهم فولاد مبارکه است و البته از این عدد هم عبور خواهیم کرد و این سهم شکفته می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه دانش‌بنیان برای توسعه صنعت فولاد و زنجیره ارزش فولاد هزینه خواهد شد و از میزان ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان سهم فولاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =