سومین روز از نمایشگاه ایران متافو ۲۰۲۳ از دریچه دوربین ایراسین (1)

کشور چین از دستاوردهای ۹ شرکت دانش بنیان از اصفهان در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران استقبال کرد.

به گزارش ایراسین، بنابراعلام روابط عمومی شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان، این شرکت‌های فعال در عرصه فولاد وصنایع وابسته موفق شدند به نحو مطلوبی محصولات و دستاوردهای فناورانه خود را به بازدیدکنندگان داخلی وخارجی معرفی کنند و گام‌های عملیاتی در توسعه بازار خود بردارند.

این پاویون در این رویداد بین المللی با استقبال چندین شرکت چینی روبرو شد که به توانمندی بالقوه و بالفعل شرکت‌های مستقر در آن تاکید داشتند.

معاون بازرگانی شرکت Shandong Aofeng Metal Material چین در حاشیه این بازدید گفت: مطمئن هستم اگر شرایطی تحریمی برای کشور ایران وجود نداشت این شرکت‌ها به راحتی می‌توانستند محصولات خود را به سایر کشورها صادر کنند و بر همین اساس تمایل داریم در زمینه‌های مختلف با این شرکت‌ها همکاری داشته باشیم.

پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از سوم آذرماه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو آغاز به کار کرده و تا امروز ششم آذر به فعالیت خود در این رویداد ادامه می‌دهد.

بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (IranMetafo ۲۰۲۳) با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت از ۱۷ کشور از فعالان و صاحب‌نظران این حوزه در محیطی تخصصی و تجاری تا پایان امروز ششم آذر در نمایشگاه بین المللی تهران ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =