احمد زمانی رئیس هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان

رئیس هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه ایران متافو گفت: تا پایان سال جاری رشد تولید محصولات ارزش افزا در این شرکت را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به موازات این تولید نیاز است بازاریابی مناسب هم برای فروش محصولات انجام گیرد.

به گزارش ایراسین، احمد زمانی رئیس هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران متافو، ابتدا به تاریخ سازی این مجتمع عظیم صنعتی در عرصه تولید فولاد پرداخت و گفت: نقش ذوب آهن اصفهان در ساخت و راه اندازی صنایع فولادی در سطح ایران زمین تا همیشه ماندگار است، مادر صنعتی که به همت نیروی انسانی مجرب و متعهد خودش در طی این بیش از نیم قرن دستاوردهای موفقی نیز در عرصه توسعه و آبادانی کشور عزیزمان رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه اگر تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد که در افق ۱۴۰۴ برنامه ریزی شده را بررسی کنیم، نقش زیربنایی ذوب آهن اصفهان و نیروی انسانی آن بیش از پیش جلوه گر خواهد شد، افزود: تولید فولاد برای اولین بار در کشور توسط این شرکت و با رقم ۵۰۰ هزار تن کلید خورد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ادامه داد: تا پایان سال جاری با تمام توان، رشد تولید محصولات ارزش افزا در شرکت را برنامه ریزی کرده‌ایم که به موازات این تولید نیاز است بازاریابی مناسب هم برای فروش محصولات انجام گیرد.

اهمیت برگزاری رویدادهای تخصصی

زمانی تصریح کرد: برگزاری کنفرانس ها و همایش های تخصصی به منظور معرفی محصولات به جامعه هدف مانند انبوه سازان، سازمان نظام مهندسی، انجمن ها و … هم نیاز است برنامه ریزی شود تا این گروههای مرجع از نزدیک با محصولاتی مانند تیرآهن بال پهن آشنایی بیشتری پیدا کنند و هر کدام به عنوان سفیری در سطح کشور در این زمینه اطلاع رسانی نمایند.

چشم انداز ذوب آهن برای سود دهی

رییس هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان بیان کرد: در دوره جدید این شرکت با انسجام، برنامه ریزی و پیگیری مستمر هدف گذاری های بسیار خوبی را انجام داده است و تلاش داریم از طریق افزایش سرمایه و … وضعیت نقدینگی و چرخش مالی ذوب آهن را بهبود دهیم و انشاالله به سودهی برسیم.

زمانی افزود: تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان افتخار بسیار بزرگی است که به واقع شایسته است به عنوان «نماد خود باوری و ساخت داخل» در کشور ثبت شود، محصولی که در کنار توسعه حمل و نقل ریلی، ایمنی، ارزآوری قابل توجهی را برای ذوب آهن رقم زده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =