مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۲

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه گفت: در حوزه سرمایه‌های انسانی یک استراتژی برای ارتقا سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های فولاد مبارکه تعیین شده که تحصیلات فرزندان کارکنان فولاد مبارکه و همراهی و همدلی با خانواده‌ها در آن دیده شده است.

ابراهیم کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین در حاشیه جشن تقدیر از برگزیدگان کنکور ۱۴۰۲ از خانواده فولاد مبارکه اظهار کرد: در آیین دینی و مذهبی ما تاکید بر علم آموزی شده است و فولاد مبارکه به عنوان یک سازمان بزرگ و متعالی و بر اساس چشم‌اندازی که بر خلق آینده بهتر و کمک به جامعه پیرامونی خود دارد به موضوع توسعه علم و دانش توجه ویژه دارد.

وی ادامه داد: در حوزه سرمایه‌های انسانی یک استراتژی برای ارتقا سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های فولاد مبارکه تعیین شده که تحصیلات فرزندان کارکنان فولاد مبارکه و همراهی و همدلی با خانواده‌ها در آن دیده شده است.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: در واقع به دنبال این هستیم که پیام همراهی فولاد در همه ابعاد زندگی کارکنان منتقل شود که در این میان توجه به تحصیلات فرزندان و ترسیم یک آینده روشن برای آنها اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه فرزندان خانواده فولاد باید بتوانند در صحنه‌های علمی کشور مانند فولاد مبارکه درخشان باشند و بتوانند آینده خود را بسازند، گفت: در این صورت نیز خانواده‌ها با دیدن پیشرفت فرزندان خود دلگرمی بیشتری به کار پیدا می‌کنند و بهره‌وری بالاتری خواهند داشت و اشتیاق و شادی درونی آنها افزون‌تر می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه امسال امکان برگزاری دورهمی کارکنان فولاد مبارکه پس از بحران کرونا فراهم شد، گفت: این برنامه به مناسبت پیشتازی فرزندان در آزمون بزرگ کنکور ۱۴۰۲ برگزار شد تا به نوعی یک قدردانی معنوی از آنها شود و در ادامه مسیر موفقیت، همراه همیشگی آنها خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: از سویی دیگر فولاد مبارکه به این تحصیل‌کرده‌ها در آینده نیاز دارد که با شرایط، فرهنگ و ارزش‌های فولادمبارکه آشنا هستند و بهره‌وری از دانش و تحصیلات آنها برای آینده از خانواده خود فولاد اولی‌تر است.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه ادامه داد: امکان انطباق‌پذیری نیروهای موردنیاز با شرایط شرکت در خانواده فولاد بیشتر است و حرکت در این مسیر و رشد دادن آن‌ها ثمرات بسیاری برای فولاد و جامعه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =