براتی

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: شرکت فولادمبارکه به همراه گروه‌های زیرمجموعه خود با ۵ گفتمان محوری در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو (IranMetafo ۲۰۲۳) از فردا به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. در این میان شرکت فولادمبارکه به عنوان بزرگترین فولادساز کشور با حضور حداکثری به همراه گروه‌های زیرمجموعه خود در این نمایشگاه‌ حضور خواهد داشت.

در این رابطه محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه با ۵ گفتمان‌ مسیرپیشران، مسیر متعالی، مسیر نوآور، مسیر مسئولانه و مسیر سبز در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو شرکت می‌کند.

وی پیرامون گفتمان مسیر پیشران گفت: ما در فولادمبارکه جدا از اینکه فولادساز هستیم، در صنعت خود نیز پیشگامیم و چشم‌انداز پیشرفت کشورمان را شکل می‌دهیم. فولادمبارکه متعهد به پیشروی در مسیرهای جدید، الگوبرداری و ایجاد میراثی است که آینده کشور را شکل می‌دهد. لذا ما از زمان آغاز تاسیس نه تنها به رشد خود بلکه به فکر توسعه زیرساخت‌ها و صنعت کشور بوده و هستیم و تلاش‌های فولادمبارکه شعله‌ای برانگیخته است که شرکت‌های کوچکتر را به جلو سوق می‌هد چرا که داستان فولاد مبارکه، داستان تحول است هم در صنعت فولاد هم در جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم.

براتی در توضیح گفتمان مسیر متعالی بیان داشت: فولادمبارکه از بدو تاسیس تا به حال به صورت مستمر به دنبال پیشرفت و توسعه خود و سرآمدی میان شرکت‌ها و صنایع داخلی و خارجی بوده و در واقع تعالی در تاروپود این شرکت تنیده شده و با ارزیابی های داخلی و خارجی توانسته‌ایم این مفهوم را در شرکت نهادینه کنیم. همچنین اعتقاد داریم مسیر متعالی شرکت، توسط کارکنان آن که سرمایه انسانی آن هستند ساخته می‌شود و خلاقیت‌های آن‌ها محرک نوآوری‌های شرکت است. فولادمبارکه مکانی است که در آینده فقط یک وعده نیست بلکه یک واقعیت است که توسط تلاش‌های نیروی انسانی در مسیر متعالی ساخته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه در خصوص گفتمان مسیر نوآور و توجه به فناوری در این شرکت خاطرنشان کرد: نوآوری در فرآیندها، محصولات و شیوه تولید به ما کمک می‌کند تا محصولاتی کاراتر و مناسب‌تر با نیاز جامعه تولید کنیم و در حال سفر در مسیر بی‌نظیر پیشرفت و تحول مداوم هستیم. لذا نگاه ویژه فولادمبارکه به توسعه فناوری و نوآوری، اساس رویکردهای ما را شکل می‌دهد و شرکت را به سمت جهان ترازی و توسعه کسب‌وکار پایدار می‌برد. ما قصد داریم فولادمبارکه را به یک کارخانه هوشمند تبدیل کنیم اما در حقیقت ما فقط فولاد تولید نمی‌کنیم بلکه میراثی از نوآوری و سرآمدی را ایجاد می‌کنیم.

وی پیرامون اهمیت گفتمان مسیر مسئولانه تشریح کرد: فولادسازی مسئولانه تنها تولید محصولات باکیفیت نیست و ما در فولاد مبارکه به دنبال ایجاد آینده‌ای پایدار هستیم و اعتقاد داریم باید جوامع را ارتقا داد و رشد ایجاد کرد و تعهد ما به این نگاه در همه جنبه‌های عملیاتی شرکت نهفته است. لذا ما از ابتکاراتی که به رفاه جامعه منجر می‌شود حمایت می‌کنیم، همچنین باتوجه به اینکه یکی از اهداف ما ایجاد بنیان‌هایی تاب‌آور است در توسعه زیرساخت‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری انجام می‌دهیم. ما با تعهد عمیق به اقدامات مسئولانه و تعهد واقعی همچون کمک به قربانیان بلایای طبیعی، مشارکت با موسسات خیریه و حمایت از آن‌ها، توجه به سلامت عمومی و ورزش و... برای تقویت توسعه پایدار قدم برمی‌داریم. علاوه بر این در این مسیر توانمندسازی نسل آینده برای توسعه پایدار بسیار مهم است، لذا برنامه داریم تا از طریق آموزش و برنامه‌های توسعه مهارت، ذهن‌ جوانان را تقویت کرده و نیروی کار ماهر پرورش دهیم.

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه با بیان اینکه رهبری مسئولانه در تولید فولادسبز، تعیین استاندارد جدیدی برای تولید مبتنی بر وجدان محیط زیستی است در اهمیت گفتمان مسیر سبز گفت: فولادمبارکه ضرورت حفظ محیط زیست را درک کرده و این رویکرد در تمام جنبه‌های عملیاتی‌ آن بازتاب دارد. به عنوان نمونه نظارت دقیق این شرکت باعث شده است انتشارگازهای گلخانه‌ای در شرکت فولاد مبارکه در محدوده‌های مجاز باقی بماند. همچنین شیوه‌های مدیریت آب و انرژی پایدار گواهی بر رویکردهای فعالانه فولادمبارکه در حفاظت از این منابع گران‌بها است.

براتی به حضور پررنگ این شرکت در دوره قبلی نمایشگاه ایران متافو اشاره کرد و گفت: سال گذشته گروه فولاد مبارکه یکی از مجموعه‌های شاخصی بود که در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت و به عنوان بزرگترین فولادساز کشور جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه زیست‌بوم فناوری و نوآوری را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. امسال نیز فولادمبارکه به همراه گروه‌های زیرمجموعه خود شامل شرکت فولاد هرمزگان، فولاد سنگان خراسان، شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه، شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری، شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون - ایریسا، شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، شرکت پشتیبانی و توسعه فن آوری و نوآوری فولاد مبارکه، شرکت فلز تدارک و شرکت توان‌آور آسیا و سه هلدینگ سرمایه گذاری توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان و فولاد متیل در بیستمین دوره این نمایشگاه در سالن ۳۸Aحضور داشته و پذیرای بازدیدکنندگان است.


شایان ذکر این نمایشگاه ۳ تا ۶ آذرماه از ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

حضور فولادمبارکه با ۵ گفتمان محوری در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران‌ متافو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =