فولاد هرمزگان

سرممیز شرکت SGS گفت: شرکت فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر پروژه‌های بهبود متعددی را برای انطباق با گواهی‌نامه‌ها و سیستم‌های مدیریتی انجام داده و روند روبه‌رشد اجرای این سیستم‌ها در این شرکت کاملاً مشهود است.

به گزارش ایراسین، علیرضا عبادی سرممیز شرکت SGS، در خصوص ممیزی استانداردهای مدیریتی صورت‌گرفته، بیان کرد: شرکت SGS به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت بازرسی در سطح دنیا، گواهی‌نامه‌های مدیریتی، بازرسی‌های کالایی و صنعتی صادر می‌کند. این شرکت در سال‌های گذشته نیز ممیزی سیستم‌های مدیریتی شرکت فولاد هرمزگان را انجام داده است.

وی افزود: طی چند سال گذشته، شرکت فولاد هرمزگان سیستم‌های مدیریت کیفیت، انرژی، محیط‌زیست، ایمنی، مدیریت شایستگی، پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات را مستقر کرده و شرکت SGS وظیفه دارد انطباق این سیستم‌ها را با الزامات بین‌المللی تعریف‌شده با استاندارد مشخص ارزیابی کند. مدت اعتبار هر گواهی‌نامه سه سال است و هر سال برای پایش آن‌ها جهت حصول اطمینان از انطباق آن‌ها با الزامات به شرکت مراجعه می‌شود. با توجه به وظیفه شرکت SGS، باید تداوم این سیستم‌ها در شرکت‌ها بررسی شود.

سرممیز شرکت SGS تأکید کرد: ازآنجاکه طی سال‌های متمادی، ممیزی سیستم‌های مدیریت فولاد هرمزگان توسط شرکت ما انجام شده، به‌صورت واضح روند روبه‌رشد و مثبت در فولاد هرمزگان قابل‌مشاهده است. به‌طور مثال، علاوه بر اینکه در بحث‌های کیفیت، ایمنی و محیط‌زیست شاهد رشد در این شرکت بوده‌ایم، در مباحثی همچون کارهای تیمی و مسائل مربوط به مشارکت کارکنان در زمینه‌های مختلف، به‌ویژه ایمنی و محیط‌زیست اتفاقات مثبتی افتاده است. روند در فولاد هرمزگان کاملاً روبه‌رشد بوده است.

عبادی تصریح کرد: فولاد هرمزگان پروژه‌های بهبود متعددی را برای انطباق با گواهی‌نامه‌ها انجام داده است. به‌طور مثال، این شرکت در زمینه محیط‌زیست، اغلب الزامات را برآورده کرده و شواهد و نتایج نشان‌دهنده انطباق سازمان با این الزامات است. همچنین در زمینه کیفیت محصولات، اقدامات و پروژه‌های متعددی انجام گرفته است.

وی در پایان بهبودهای حاصل‌شده در این زمینه را به مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد هرمزگان تبریک گفت و افزود: امیدواریم با یافته‌هایی که در طول ممیزی به مدیران اعلام کرده‌ایم، شاهد بهبودهای مؤثرتر در سال‌های آینده باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =