• ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
  • کد خبر: 45288
  • readingTime: ۴ دقیقه
تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد تاراز

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد تاراز با حضور نماینده سهامداران بزرگ این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد تاراز ظهر امروز شنبه ۱۳ آبان در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

تسویه تسهیلات ارزی اقدام شاخص مدیریت فولاد تاراز طی ۲ سال گذشته بود

حامد حسین ولی بیک مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در این مراسم با اشاره به زحمات ۲ ساله داود فروتن مدیرعامل سابق فولاد تاراز اظهار داشت: تسویه تسهیلات ارزی از مهم‌ترین اقداماتی بود که وی در دوران تصدی مدیریت خود انجام داد.

وی افزود: در دوران تصدی مدیریت سابق شرکت فولاد تاراز فضای عملیاتی و توسعه همزمان انجام شد و این در حالی اتفاق افتاد که شرایط رکود بازار را نیز داشتیم.

مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان اضافه کرد: پیرو مجمع برگزار شده در روز چهارشنبه هفته گذشته و تعیین اعضای هیات مدیره، مدیرعامل جدید تعیین و معرفی شد.

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد تاراز برگزار شد

کسب سودپایدار و سودآوری از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مجموعه فولاد تاراز است

ولی بیک با اشاره به فلسفه راه‌اندازی شرکت فولاد تاراز نیز افزود: عمده سهامداران تاراز، شرکت آتیه فولاد نقش جهان و گروه سرمایه‌گذاری «توکافولاد» هستند و این شرکت یکی از شرکت‌های مهم گروه آتیه است که در راستای تولید ورق‌های گالوانیزه فعالیت دارد.

وی به کسب سودپایدار در مجموعه فولاد تاراز پرداخت و افزود: طرح‌های توسعه‌ای احداث خط اسیدشویی و نورد سرد در این شرکت در دستور کار است که با اضافه شدن این دو طرح به پتانسیل سودآوری شرکت اضافه خواهد شد.

استخدام ۲۰۰ نفر نیروی بومی در فولاد تاراز

مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان با اشاره به بهره‌برداری از خط گالوانیزه و خط ۱۲۵۰ نورد سرد این شرکت گفت: اخیرا آزمون استخدامی فولاد تاراز برگزار شده و نهایتا از این طریق حدود ۲۰۰ نفر نیروی بومی در این شرکت استخدام خواهند شد. 

سهامداران زیادی چشم انتظار سودآوری فولاد تاراز هستند

مرتضی شبانی، مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های فولاد مبارکه نیز در این آئین با بیان اینکه سهامداران زیادی چشم انتظار سودآوری این شرکت هستند، اظهار داشت: کارهای بزرگی نظیر نورد سرد و اسیدشویی در این مجموعه در دستور کار است که دستاوردهای خوبی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بازپرداخت تعهدات ارزی و از برداشتن موانع برای ورود به بورس طی دو سال گذشته محقق شده است، ادامه داد: تغییراتی در هیات مدیره داشتیم که منجر به تغییر مدیرعامل نیز شد.

تغییر مدیریت‌ها این امکان را ایجاد می‌کند که اتفاقات جدیدی رخ بدهد

احمدرضا سبزواری، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات داود فروتن مدیرعامل سابق فولاد تاراز گفت: وی زحمات زیادی را در حوزه‌های توسعه‌ای تاراز به ثمر رساند که جای قدردانی دارد.

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد تاراز برگزار شد

وی با بیان اینکه تغییر مدیریت در واقع جاری ساختن خون جدید در رگ‌های هر مجموعه‌ای است، تصریح کرد: تغییر مدیریت‌ها این امکان را ایجاد می‌کند که اتفاقات جدیدی رخ دهد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد ابراز امیدواری کرد که در ادامه فعالیت شرکت به نحو احسن مدیریت شود و همه بخش‌ها همکاری داشته باشند.

سبزواری تاکید کرد: چندین هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم چشم به سودآوری تاراز دارند که انشالله تاثیر آن را در صورت‌های مالی فولاد مبارکه شاهد باشیم.

وی گفت: مسائل و مشکلاتی مانند آئین‌نامه‌ها، مشکلات ارزی و ... وجود دارد اما باید بر آنها غلبه کنیم.

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد تاراز برگزار شد

طی ۲ سال گذشته در تامین مواد اولیه دچار مشکل جدی بودیم

همچنین داود فروتن مدیرعامل سابق شرکت فولاد تاراز در این مراسم با بیان اینکه در اداره شرکت‌ها معمولا تامین مواد اولیه و بازار فروش مهم است و فرایندهای تولید برای شرکت‌هایی که به ثبات رسیده‌اند به عنوان دغدغه مطرح نیست، اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته در زمینه تامین مواد اولیه دچار مشکل جدی بودیم که برای حل آن به سمت تامین مواد اولیه یعنی کلاف سرد به صورت کارمزدی از طریق کلاف گرم فولاد مبارکه حرکت کردیم.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته به صورت میانگین سالانه ۱۷۰ هزار تن تولید داشتیم اما شرکت پتانسیل بیشتری نیز دارد.

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد تاراز برگزار شد

مدیرعامل سابق شرکت فولاد تاراز با بیان اینکه با تغییر سهمیه مواد اولیه می‌توان در تامین کلاف شاهد اتفاقات خوبی باشیم، گفت: این امر در تهران در دست پیگیری است.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در بهمن ماه سال گذشته بدهی ۱۰ ساله فولاد تاراز به بانک صنعت و معدن تسویه شد.

فروتن از برخی از دستاوردهای شرکت فولاد تاراز طی ۲ سال گذشته گفت: توسعه شرکت تاکنون یک هزار میلیارد تومان اعتبار داشته و سودآوری خوبی را به همراه خواهد داشت.

رسیدن به تولید سالانه ۲۵۰ هزار تن ورق رنگی در دستور کار است

محمد خوش خلق، مدیرعامل شرکت فولاد تاراز نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل سابق این شرکت، مدیریت شرکت‌ها را به دوی امدادی تشبیه کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت همکاران خوب این مجموعه به موفقیت برسیم.

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد تاراز برگزار شد

وی ادامه داد: فولاد تاراز جزء شرکت‌های شناخته شده در سطح کشور در زمینه تولید ورق‌های رنگی و گالوانیزه است و پتانسیل‌های خوبی در شرکت وجود دارد که می‌توان در زمینه سودآوری از آن بهره برد.

مدیرعامل شرکت فولاد تاراز گفت: درصدد تکمیل توسعه شرکت و تبدیل شدن به شرکت برتر در حوزه تولید ورق‌های رنگی و همچنین رسیدن به ظرفیت اسمی ۲۵۰ هزار تن در سال هستیم.

گفتنی است در این آئین تکریم و معارفه از زحمات داود فروتن تقدیر و محمد خوش خلق به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فولاد تاراز معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =