شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است که پدبالگرد و تجهیزات سبد آب پاش برای اطفاء حریق در شهرک‌های صنعتی اصفهان راه‌اندازی شود.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به آتش سوزی شب گذشته در شهرک صنعتی مورچه خورت اظهار داشت: این آتش سوزی در کارخانه ریسندگی نگین اتفاق افتاده بود.

وی با اشاره به آتش گرفتن دو سوله این کارخانه گفت: با همت و تلاش نیروهای امدادی عملیات اطفاء حریق به مدت ۵ ساعت به طول انجامید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه علت وقوع این حادثه توسط سازمان آتش نشانی در دست بررسی است، تاکید کرد: باید توجه داشت که این آتش سوزی چهارمین حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی مورچه خورت از ابتدای سال جاری بوده است.

وی تاکید کرد: ضروری است همه شرکت‌های واقع در شهرک‌های صنعتی نسبت به تامین تجهیزات ایمنی در همه بخش‌های بهره برداری، تولید و انبارداری توجه داشته باشند.

شیشه فروش با بیان اینکه در حال حاضر تنها در ۲۵ شهرک صنعتی اصفهان امکانات اطفای حریق وجود دارد، تصریح کرد: این در حالی است که شرکت شهرک‌های صنعتی ملزم به تجهیز همه ۷۰ شهرک صنعتی به این تجهیزات شده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی پد بالگرد در شهرک‌های بزرگ صنعتی نیز الزام شده است، ادامه داد: باید از ظرفیت امداد هوایی و سبد آب پاش برای اطفاء حریق در صنایع استفاده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین به لزوم تامین شیرهای هیدرانت برای شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تاکید کرد و افزود: ضروری است که این الزامات هر چه زودتر اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =