طیب نیا و موثقی نیا

مدیرعامل فولادمبارکه گفت: اثرگذاری ملی و جهانی در زنجیره فولاد باعث شده تا فولادمبارکه جایگاه جهانی خود را در صنعت فولاد ارتقا دهد و در این زمینه استراتژی‌هایی را در بخش‌های تولید، توسعه متوازن زنجیره ارزش، توسعه نوآوری و فناوری، توسعه سرمایه‌های انسانی و توسعه پایدار قرار دهد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا موثقی نیا رئیس هیئت عامل ایمیدرو، در جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت فولاد مبارکه که با حضور معاونان، مدیران ایمیدرو و مدیرعامل فولادمبارکه برگزار شد؛ اظهار داشت: بهره برداری حداکثری از ظرفیت‌های تولید و توسعه متوازن زنجیره ارزش؛ استراتژی است که در این شرکت باید دنبال شود.

وی اعلام کرد: مبارکه دارای پروژه‌های متعدد توسعه‌ای است که احداث واحد نورد گرم ۲ و نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی و همچنین مشارکت در پروژه ملی انتقال آب از برجسته‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو در جهت پیشبرد اهداف این فولادساز بزرگ کشور؛ تسهیل و تسریع در اجرای برنامه‌ها را دنبال می‌کند.

تعریف ۵ استراتژی برای افزایش سهم جهانی

در ادامه این جلسه محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه با تشریح اقدامات و برنامه های این فولادساز، گفت: فولادمبارکه از بزرگترین تولیدکنندگان ورق‌های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می‌شود و همچنین بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان (۱۱.۴ میلیون تن) است.

طیب‌نیا با اشاره به ۵ استراتژی این شرکت برای افزایش سهم جهانی، افزود: این اثرگذاری ملی و جهانی در زنجیره فولاد باعث شده تا فولادمبارکه جایگاه جهانی خود را در صنعت فولاد ارتقا دهد و در این زمینه استراتژی‌هایی را در بخش‌های تولید، توسعه متوازن زنجیره ارزش، توسعه نوآوری و فناوری، توسعه سرمایه‌های انسانی و توسعه پایدار قرار دهد.

وی گفت: فولادمبارکه دارای ۱۷ پروژه توسعه‌ای است که عمده آن در حوزه‌های ارتقای ظرفیت تولید و تامین انرژی است.

تاکید رئیس هیئت عامل ایمیدرو بر افزایش تولید و تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌‎ای فولادمبارکه/ طیب‌نیا: تعریف ۵ استراتژی توسعه‌ای برای افزایش سهم در بازارها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =