• ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
  • کد خبر: 43396
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولادسازی

بنا بر آمار انجمن فولاد آلمان این کشور در هشت ماهه سال جاری میلادی بیش از ۲۴ میلیون تن فولاد میانی، بیش از ۱۶ میلیون تن چدن و بیش از ۲۱ میلیون تن فولاد نورد گرم تولید کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از چیلان، آمار انجمن فولاد آلمان نشان می‌دهد در ماه گذشته سال جاری میلادی (اوت ۲۰۲۳) تولید فولاد میانی در آلمان با یک درصد رشد نسبت به ماه اوت سال گذشته به ۲ میلیون و ۸۴۰ هزار تن رسید.

همچنین براساس آمار یادشده این کشور در جایگاه هفتمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان در هشت ماهه سال جاری میلادی (ماه‌های ژانویه تا اوت سال ۲۰۲۳) ۲۴ میلیون و ۳۳۰ هزار تن فولاد تولید کرد. این حجم از تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۲ درصد کاهش داشت.

همچنین آلمانی‌ها در ماه اوت سال جاری یک میلیون و ۹۷۰ هزار تن چدن تولید کردند. تولید چدن آنها در اوت ۲۰۲۳ نسبت به ماه مشابه سال ۲۰۲۲، ۱.۲ درصد بیشتر بود. تولید چدن این کشور در هشت ماهه ژانویه تا اوت با ۰.۱ درصد افزایش سالانه به ۱۶ میلیون و ۱۶۰ هزار تن رسید.

تولید فولاد نورد گرم آلمان در ماه اوت امسال با ۵.۷ درصد افزایش نسبت به ماه اوت سال گذشته ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تن شد. تولید این محصول در هشت ماهه سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴.۶ درصد کاهش به ۲۱ میلیون و ۱۹۰ هزار تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =