ویلا

آن سوی دیوارهای گلی یا آجری فرسوده در محله‌ زردنجان اصفهان ویلاهای لاکچری بسیاری ساخته‌ شده‌اند. بیشتر ویلاهای زردنجان با دیوارهای فرسوده نامرئی شده‌اند! ویلاها به امکانات بسیاری مانند استخر مسقف، سونا، جکوزی، زمین بازی و بیلیارد مجهز هستند و از شبی ۲ میلیون آغاز و به بیش از ۱۰ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آن سوی دیوارهای گلی یا آجری فرسوده در محله‌ زردنجان اصفهان ویلاهای لاکچری بسیاری ساخته‌شده‌اند. تعدادی از آنها آنقدر تجهیزات لوکسی دارند که تصاویر موجود از فضای داخلی آنها باورکردنی نیست، ضمن‌ اینکه دیوارهای قدیمی و فرسوده‌ دور ویلاها آنقدر در ذوق می‌زند که کمتر کسی باور می‌کند داخل این دیوارها چه خبر است. تعداد ویلاهای لوکس این محله‌ طی سال‌های گذشته رشد زیادی داشت و امروز اجاره روزانه‌ ویلا به مسافران به شغل اصلی مالکان در این محله تبدیل شده‌ است. شهرهایی مانند باغ‌بهادران به عنوان محل اصلی اجاره ویلا در اصفهان شناخته می‌شد ولی طی سال‌های گذشته شمار ویلاهای لاکچری در محله زردنجان رشد چشم‌گیری داشت.

بیشتر ویلاهای زردنجان با دیوارهای فرسوده استتار شده‌اند ولی تعدادی از آنها نمای بیرونی شیکی دارند. فعالان محل عقیده‌ دارند این دسته از ویلاهای با بالاترین قیمت اجاره می‌شوند. اجاره ویلا در زردنجان اصفهان از شبی ۲ میلیون تومان آغاز می‌شود و به بیش از ۱۰ میلیون تومان می‌رسد. اجاره ویلا در روزهای آخر هفته حداقل ۵۰ درصد قیمت بالاتری دارد ولی همان ویلا در اواسط هفته با قیمت‌ پایین‌ اجاره داده می‌شود.

ویلاها در کنار لوازم لوکس و نمای زیبا به امکانات بسیاری مانند زمین بازی (فوتبال و والیبال) و فوتبال دستی مجهز شده‌اند. ویلا با میز بیلیارد به مراتب پرتقاضاتر و البته گران‌تر است.

استخر عامل مهم و تعیین کننده در اجاره هر ویلاست. به همین دلیل بسیاری از ویلاهای زردنجان به استخر مجهز شده‌اند ولی اجاره ویلاهایی با استخر مسقف به مراتب بیشتر از استخرهای سر باز است. استخرهای مسقف معمولا جکوزی دارند. در بسیاری از بخش‌های زردنجان اجاره یک ویلا با استخر مسقف در اواسط هفته از ۳ میلیون تومان آغاز می‌شود و برای پایان هفته به مرز ۵ میلیون تومان می‌رسد. این ویلاها در تعطیلات خاص مانند ۱۳ فروردین با قیمتی بالاتر از ۱۰ میلیون تومان اجاره می‌شود.

اجاره ویلا با استخر در فضای باز هزینه کمتری دارد. مالکان مدعی‌اند آب استخرها هر ۲۴ ساعت یک مرتبه تصفیه می‌شود و فضای داخلی تمیز است با این حال تقاضا برای استخرهای مسقف به مراتب بیشتر است.

زردنجان، بورس ویلاهای نامرئی اصفهان/  شبی ۲ تا بیش از ۱۰ میلیون تومان

ساعت تحویل ویلا عصرها ساعت ۱۸ است و به مدت ۲۴ ساعت در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. مالکان ظرفیت هر ویلا را ۴ نفر اعلام می‌کنند و به ازای هر نفر اضافه ۵۰۰ هزار تومان هزینه می‌گیرند. بیشتر آنها راضی نمی‌شوند ویلا را به بیش از ۸ نفر اجاره بدهند.

در این محله مشاوران املاک در زمینه اجاره ویلاها فعال هستند ولی خرید و فروش به ندرت انجام می‌شود. گفت‌وگو با چند نفر از فعالان بازار این محله نشان می‌دهد قیمت پیشنهادی مالکان برای بعضی از ویلاها به بیش از ۲۰ میلیارد تومان می‌رسد و معاملات خاصی صورت نمی‌گیرد. چند ویلای خاص در این محله با نمای لاکچری بیش از ۵۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند ولی به گفته‌ فعالان بازار این محله معاملات کمی انجام شده‌است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سانتز صبوری IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    چه جالب روح ادم خبر نداره چنین ویلاهایی تو‌اصفهان هست انگار اروپاست!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =