ژوزه مورایس

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تلاش و کیفیت بازیکنان خیلی خوب بود، کارهای زیادی برای ارتقا داریم اما بابت عملکرد خوبی که ساده نبود، تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور اظهار داشت: بازی زیبا بین دو تیم خوب سپاهان و تراکتور برگزار شد، تراکتور تیم قابل احترامی است، کنجکاو بودم ببینم لیگ چطور شروع می‌شود که با برد شروع شد و به بازیکنان تبریک می‌گویم.

وی در ادامه گفت: شروع با برد خوب است، تلاش و کیفیت بازیکنان خیلی خوب بود، کارهای زیادی برای ارتقا داریم اما بابت عملکرد خوبی که ساده نبود، تبریک می‌گویم.

مورایس در صحبت با هواداران بیان داشت: خیلی افتخار می‌کنم بابت هواداران خوبی که داریم، اتحاد و همبستگی که امروز نشان دادند، خیلی خوب بود به این هواداران نیاز داریم، هنوز با بازیکنان صحبت نکرده‌ام و نمی‌دانم موافق هستند یا نه اما این برد را به ۲ خبرنگاری که جان خود را از دست دادند، تقدیم می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد کنترل ستاره‌های تیمش گفت: خوشحالم که اسم ستاره‌ها را آوردید، برای من واقعا ستاره هستند، اگر به گذشته برگردیم، بازیکنان بزرگی مدیریت کردم اما چیزی نیست که راجع به آن صحبت کنم، کیفیت بازیکن باید اجازه دهد، مربی رهبری کند، مربی باید رهبریت، کنترل و مدیریت داشته باشد.

وی افزود: بازیکنان فوق‌العاده خوبی داریم که کنترل آن‌ها ساده ای نیست اما بازیکنان کار من را ساده می‌کنند، بازیکنی که می‌گیریم استان‌های فوق‌العاده‌ای هستند و خوشحالم در کنارشان هستم و این‌جا هستم کمکشان کنم.

مورایس در مورد ارشیا سرشوق عنوان کرد: ارشیا سرشوق بازیکنی است که به ما در پست محمد کریمی کمک کرد، کیفیت خوب و ارائه خوب و راضی کننده‌ای داشت، خوشحالم بابت عملکردی که داشت و برای یک بازیکن جوان سخت است عملکرد خوبی داشته باشد، هرچقدر ارشیا بیشتر بازی کند، کیفیت بالاتری از خود نشان می‌دهد و از بازیکنان باکیفیت ما است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد داوری یادآور شد: همیشه کار داور را درک کرده و از آن‌ها حمایت می‌کنم، داور ممکن است اشتباه کند و امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشند، قضاوت در این دیدار ساده نیست و بازی گذشته است و اعتراض فایده‌ای ندارد، بابت سوت‌های خوبی که زدند تبریک می‌گویم، کار من نگاه به بازی و عملکرد بازیکنان و بهتر کردن این عملکرد است، داوران نیز به بازی‌ها نگاه می‌کنند تا اشتباه خود را درست کنند، آرزوی موفقیت برای داوران می‌کنم و امیدوارم برای داورها امکاناتی مثل وی ای آر مهیا کنیم تا بهتر قضاوت کنند و کار راحت‌تری داشته باشند.

وی در مورد وضعیت چمن نقش‌جهان گفت: در طول فصل گذشته نگرانی خودم در مورد چمن را گفته‌ام، در لیگ سطح اول کشور سازمانی باشد که کیفیت چمن‌ها را بازرسی و تایید کند که استانداردها را داشته باشد، در مورد وضعیت چمن نگران هستم و یک جلسه تمرینی در نقش‌جهان می‌گذاریم اما برای محافظت از چمن جلسه تمرینی را نداشتیم، بازی با کیفیت دوست دارم، همه چیز استاندارد باشد تا بازی باکیفیت ارائه دهیم، به دلیل لیز خوردن بازیکن مصدوم شد و نگرانی در مورد زمین تمرین داریم، این اتفاق در همه استادیوم‌ها در لیگ هست و باید چمن خوب باشد تا فوتبال باکیفیت برای هواداران بازی می‌کنیم و باید لذت ببرند.

مورایس در مورد مصدومیت محمد کریمی تصریح کرد: اطلاعی از میزان مصدومیت کریمی ندارم و پزشکان در مورد میزان مصدومیت وی فردا صحبت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد غیبت آل‌کثیر یادآور شد: بله آگاهم که مسائلی هست اما اطلاع دقیقی از مشکل وی ندارم که امروز نبوده است اما می‌دانم مشکل خاصی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =