سپاهان - تراکتور

تیم فولاد مبارکه سپاهان در نخستین هفته از فصل بیست‌وسوم لیگ برتر ایران مقابل تراکتور با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در حساس‌ترین دیدار از هفته اول لیگ برتر ایران، ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان دیدار طلایی‌پوشان سپاهان و تراکتور بود که در این دیدار میزبان اصفهانی با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

سپاهان بازی را به بهترین شکل ممکن شروع کرد و در دقیقه ۱۰ به اولین گل فصل رسید. آقای گل فصل قبل شهریار مغانلو با پاس طلایی فرشاد احمدزاده ورزشگاه نقش جهان را منفجر کرد. چیزی طول نکشید که دومین گل را هم سپاهان وارد دروازه مهمان تبریزی کند. همکاری دو ستاره جدید سپاهان رضا شکاری و رضا اسدی، تیم مورایس را به گل دوم رساند. پاس شکاری در دقیقه ۲۵ به اسدی رسید و این بازیکن دروازه تیم سابقش را باز کرد. سپاهان موقعیت‌های خوب دیگری هم داشت که دو مرتبه با آفسایدهای اشتباه کمک‌داور ترمز بازیکنان این تیم را کشید. در نهایت نیمه اول با همان برتری ۲ گله به پایان رسید.

شروع مقتدرانه سپاهان در فصل جدید/ تراکتور در اصفهان حرفی برای گفتن نداشت

نیمه دوم در حالی که تراکتور برای کاهش فاصله تلاش می‌کرد، اشتباه عجیب حسین پورحمیدی سنگربان تیم تبریزی گل سوم را برای سپاهان رقم زد. توپ بلندی که رامین رضاییان به پشت محوطه جریمه تراکتور فرستاد با ضربه سر رضا شکاری در دقیقه ۶۰ تبدیل به گل سوم شد. اما در شرایطی که سپاهان به حفظ نتیجه فکر می‌کرد، با ضربه سر سعید کریم‌آذر تبریزی‌ها در دقیقه ۸۹ یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد.

در دقیقه ۷۹ هم نیلسون جونیور مدافع برزیلی سپاهان از پیام حیدری داور دیدار کارت قرمز دریافت کرد. در دقیقه ۸۶ هم صفا هادی هافبک عراقی تراکتور اخراج شد.

با این برد، سپاهان نشان داد عزم جدی برای کسب عنوان قهرمانی دارد و با کسب بردی روحیه‌بخش در رده دوم جدول پایین‌تر از گل گهر قرار گرفت که با ۳ گل فولاد را روز گذشته را شکست داده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =