بازدید سبحانی از توکافولاد

رئیس انجمن‌ تولیدکنندگان فولاد ایران با حضور در دفتر گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد ضمن دیدار با مدیرعامل این گروه، گفت: توکافولاد هلدینگی است با ویژگی‌های خاص که حالا تبدیل به گروه بزرگی شده است که تمام نیازهای فولاد را برطرف می‌کند.

به گزارش ایراسین، بهرام سبحانی رئیس انجمن‌ تولیدکنندگان فولاد ایران با حضور در دفتر گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد ضمن دیدار با مدیرعامل این گروه، در جمع مدیران عامل شرکت‌های گروه توکافولاد حاضر شد و به گفتگو با آنان پرداخت.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در این دیدار اظهار داشت: توکافولاد هلدینگی است با ویژگی‌های خاص که حالا تبدیل به گروه بزرگی شده است که تمام نیازهای فولاد را برطرف می‌کند و طبیعتاً مدیریت چنین مجموعه‌هایی کار ساده‌ای نیست.

سبحانی افزود: خدماتی که شرکت‌های زیرمجموعه توکافولاد ارائه می‌کنند برای فولاد مبارکه حیاتی و استراتژیک است و نباید آن‌هارا کنار بگذارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه توکافولاد از سهامدار بیرونی برخوردار است، لازم است سود قابل قبولی به سهامداران خود بدهد تا آنان به جای گذاشتن پول خود در بانک، برای خرید سهم انگیزه‌ی کافی داشته باشند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اظهار داشت: امیدوارم همان‌طور که توکافولاد تاکنون در مسیر رشد و تعالی بوده است در این مسیر باز هم گام بردارد.

هم‌چنین در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های گروه توکافولاد به بیان توانمندی‌ها و برخی مشکلات خود پرداختند و مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد آمادگی این گروه را برای خدمت و پشتیبانی در حوزه های استراتژیک حمل‌ونقل و نسوز به صنعت فولاد کشور اعلام نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =