طیب نیا

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به شفافیت هرچه بیشتر با عرضه ۷۵ درصدی محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا، گفت: درآمد فروش شرکت فولاد مبارکه در ۴ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸.۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در همین زمینه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری به میزان ۲ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۷۷۵ تن ثبت سفارش برای مصرف کنندگان داخلی محصولات فولاد مبارکه انجام شده است؛ این در حالی است که ۷۵ درصد این محصولات در بورس کالا عرضه شده که این موضوع شفافیت بیش از پیش در فروش محصولات شرکت را نشان می‌دهد.

وی اولویت اول فولاد مبارکه را تأمین نیاز داخلی و جهت‌گیری شرکت را بازاریابی و تشخیص نیازهای بازار به‌ویژه در بخش محصولات ویژه فولادی و تأمین این نیازها دانست.

خبر خوش برای سهام‌داران

به گفته طیب‌نیا درآمد ۴ ماه ابتدایی سال جاری این شرکت ۸۴۰ هزار میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با درآمد چهارماهه سال گذشته که ۶۰۶ هزار میلیارد تومان بوده، رشد ۳۸.۷ درصدی را نشان می‌دهد که این میزان رشد درآمد خبر خوشی برای سهام‌داران است.

رشد ۶۸ درصدی فروش محصولات در تیرماه

وی ارتباط مؤثر با مشتریان و نوآوری در بازاریابی و چابکی در تصمیم‌گیری را از دلایل رشد فروش فولاد مبارکه دانست و گفت: فولاد مبارکه در تیرماه امسال فروشی بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان به ثبت رسانده که نسبت به تیرماه سال گذشته رشد ۶۸درصدی داشته است.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه از عرضه ۸۷ درصد محصولات فولاد مبارکه در بازار داخل خبر داد و گفت: ۱۳ درصد محصولات شرکت نیز به بازارهای جهانی صادرشده است تا ضمن ارزآوری برای کشور، ارزش افزوده بیشتری برای سهام‌داران و ذی‌نفعان شرکت به ارمغان آورده باشیم.

توسعه شبکه خرده‌فروشی از دیگر اولویت‌های فولاد مبارکه

طیب‌نیا خاطرنشان کرد: توسعه شبکه خرده‌فروشی فولاد مبارکه در داخل کشور و توسعه بازارهای بین‌المللی در کنار افزایش رضایتمندی مشتریان، جزو اولویت‌های اصلی فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =