همایش سرمایه‌گذاری فولاد ونچرز

در حاشیه برگزاری رویداد فولاد ونچرز تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و فولاد سنگان منعقد شد. 

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز ٢٧ تیرماه ١۴٠٢، در حاشیه برگزاری رویداد «فولاد ونچرز» تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و شرکت‌های فولاد سنگان با حضور مدیران عامل این دو شرکت یحیی پالیزدار و علی امرایی به امضا رسید.
در قالب این تفاهم‌نامه‌، شرکت‌های Mstid و فولاد سنگان در زمینه همکاری برای تدوین مطالعات فنی و اقتصادی طرح‌های دانش‌بنیان درخواست شده، همکاری در شناسایی و رفع نیازهای فناورانه، نوآورانه و دانش‌بنیان، همکاری در تدوین قراردادهای حوزه‌های فناورانه، نوآورانه و دانش‌بنیان و همکاری در ارزیابی و داوری طرح‌های ارائه شده از سمت فولاد سنگان تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند.

همچنین در این تفاهم‌نامه، نظارت و راه‌اندازی انواع پایلوت پلنت، دموپلنت و پلنت‌های صنعتی فناورانه و نوآورانه فولاد سنگان توسط MSTID و برگزاری کارگاه‌های و دوره‌های آموزشی مرتبط با فرایندهای توسعه تکنولوژی و سرمایه‌گذاری خطر پذیر برای کارکنان شرکت فولادسنگان مورد توافق قرار گرفت.
شایان ذکر است رویداد فولاد ونچرز ٢٧ و ٢٨ تیرماه ١۴٠٢ به همت شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و با حمایت شرکت فولاد مبارکه در پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =