شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان گفت: فولاد مبارکه با خرید شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا، بخش دیگری از سرمایه‌گذاری در پایین‌دست صنعت فولاد را بسیار هوشمندانه و منطقی انجام داد.

به گزارش ایراسین، فولاد مبارکه با خرید شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا، بخش دیگری از سرمایه‌گذاری در پایین‌دست صنعت فولاد را بسیار هوشمندانه و منطقی انجام داد.

حامدحسین ولی‌بیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان در جریان بازدید از کارخانه لوله‌سازی نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا در جمع مدیران و کارکنان این شرکت ضمن بیان مطلب فوق گفت: ان‌شاءالله شرکت نورد لوله کوثر با توجه به استراتژی‌ها و اهداف تعیین‌شده در هلدینگ آتیه‌فولاد و با پشتیبانی فولاد مبارکه با حضور در بازارهای داخلی و صادراتی، اهداف خود و هلدینگ را در تولید و کسب سودآوری محقق خواهد ساخت.

وی اظهار امیدواری کرد: با توسعه خطوط جدید و اضافه کردن خط پوشش که در قالب افزایش سرمایه تأمین مالی خواهد شد، بخشی از سودآوری هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان در صنایع پایین‌دست از طریق کسب‌وکار لوله‌سازی محقق شود.

داشتن برند اول کیفیت در بین لوله‌سازان کشور از افتخارات نورد لوله کوثر

مدیرعامل شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا گفت: خوش‌خلق، مدیرعامل شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا نیز در این بازدید با بیان اینکه داشتن برند اول کیفیت در بین لوله‌سازان کشور از افتخارات نورد لوله کوثر است، اظهار داشت: این شرکت طی سه سال گذشته موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه استان گردیده است.

وی استفاده از مواد اولیه مناسب تولیدشده در فولاد مبارکه، نزدیکی به شرکت‌های پوشش و قرار گرفتن در مسیر تردد شمال به جنوب و بهره‌مندی از نیروهای متخصص در واحدهای مختلف شرکت را از نقاط قوت این شرکت دانست.

آینده درخشانی را برای مجموعه نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا متصوریم

رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان اظهار داشت: در ادامه بازدید، منوچهر نیک‌فر، رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان گفت: آینده درخشانی را برای مجموعه نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا می‌بینیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم شرکت نورد لوله کوثر در پروژه‌های ملی همچون انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی و سودآوری شرکت برای سهام‌داران هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان گفت: در تحقق اهداف توسعه شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا حداکثر تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =