مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد متیل

محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: یکی از تصمیمات گرفته شده در مجموعه فولاد مبارکه ایجاد تمرکز در مدیریت مراکز خدماتی گروه جهت گسترش خدمات و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود است؛ از این رو توسعه فعالیت این مراکز خدماتی در داخل و خارج کشور با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: رویکرد اصلی ما در مراکز خدماتی، هم راستا با سایر فعالیت‌ها، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و توسعه کمی و کیفی متوازن بوده است. در این حوزه هلدینگ فولاد متیل ماموریت دارد از طریق مراکز خدماتی توسعه و عرضه محصولات را در داخل و خارج کشور رقم بزنند.

وی افزود: در یک سال و نیم گذشته با حضور آقای حیدری به عنوان مدیرعامل این شرکت، گام‌های خوبی در این راستا برداشته شد.

طیب نیا افزود: انتظار داریم با انتصاب محمد تاجمیر ریاحی که از مدیران متخصص و متعهد مجموعه فروش و بازاریابی فولاد مبارکه است، به واسطه اهمیتی که برای مراکز خدماتی و تمرکزشان قائل هستیم، کلیه مراکز خدماتی گروه فولاد مبارکه با شدت بیشتری روند توسعه خود را پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: تصمیم داریم از امروز با تمرکزبخشی به مدیریت مراکز خدماتی گروه، گسترش خدمات، استفاده بیشتر و حداکثری از ظرفیت‌های موجود و توسعه فعالیت این مراکز خدماتی در داخل و خارج کشور را با شدت بیشتری دنبال کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =