لیونل مسی

خورخه ماس مالک مشترک اینترمیامی جزئیات قرارداد بلندپروازانه‌ای که با لیونل مسی منعقد شده را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، انتقال لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی به این تیم نوپا دنیای فوتبال را غافلگیر کرد، زیرا این بازیکن ۳۶ ساله از پیشرفت‌های باشگاه سابقش بارسلونا و ثروت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان چشم پوشید. اما او در نهایت این فرصت را پیدا کرد تا در شهری بازی کند که در آن مجموعه املاک شگفت‌انگیزی دارد.

دو غول پوشاک و فناوری در راستای عقد قرارداد با لیونل مسی به باشگاه آمریکایی کمک کرده‌اند. آدیداس، مسی از سال ۲۰۰۶ با این شرکت قرارداد داشت، در حالی که این شرکت اخیراً قراردادی به ارزش ۸۳۰ میلیون دلار (۶۵۳ میلیون پوند) به عنوان تامین‌کننده کیت و توپ برای شش سال آینده امضا کرده است. انتظار می‌رود که این بازیکن ۳۶ ساله از هر گونه افزایش فروش کالا که ممکن است پس از ورودش به ایالات متحده اتفاق بیافتد، سهمی از سود به دست آورد.

معامله مشابهی نیز با شرکت فناوری اپل انجام شده است، که سهمی از درآمد حاصل از مشترکین جدید را در Season Pass MLS به فوق‌ستاره ارائه خواهد کرد. اپل به تازگی یک مستند چهار قسمتی درباره فصل موفق ستاره آرژانتینی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر ساخته که به زودی از Apple TV+ پخش خواهد شد. در اوایل سال جاری، این شرکت همچنین قراردادی با MLS به ارزش ۲٫۵ میلیارد دلار (۱٫۸۷ میلیارد پوند) به مدت یک دهه برای پخش بازی‌ها امضا کرده است.

حالا خورخه ماس، مالک میلیاردر اینترمیامی، در مصاحبه‌ای توضیح داده که دستمزد پایه مسی «بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار (۳۹ میلیون پوند و ۴۷ میلیون پوند) در سال» خواهد بود. او همچنین با اذعان به اینکه مشارکت تجاری اپل با MLS نیز در این معامله نقش داشته است، تصریح کرد: «قرارداد اپل برای بستن قرارداد با مسی بسیار مهم بود. من سه سال روی این موضوع وقت گذاشتم، یک سال و نیم خیلی شدیدتر. صحبت‌های زیادی با پدر و ایجنت مسی، خورخه مسی، انجام شد. دیوید بکام با لئو فقط در مورد فوتبال حرف می‌زد زیرا او بازیکن بود. معامله را در اواخر ماه مِی تمام‌شده می‌دیدم. نمی‌خواستم او تحت فشار باشد. ما در بارسلونا، میامی، روزاریو، دوحه صحبت کردیم. من تمام جام جهانی را در قطر گذراندم و آرژانتین را تماشا کردم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =