لیونل مسی

لیونل مسی به تازگی به آمریکا سفر کرده تا در ماجراجویی جدیدش در شهر میامی پیراهن اینتر را برتن کند و در کنار مردمی باشد که اکثراً لاتین هستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، لیونل مسی وارد شهر میامی شد و به زودی به طور رسمی به عنوان بازیکن اینترمیامی معرفی خواهد شد. اما از همین روزهای آغازین حضورش در آمریکا، حواشی به سراغش آمدند.

بوسه به صورت مسی!
مسی به همراه خانواده‌اش به رستورانی در میامی رفته بود اما هواداران در بیرون از رستوران تجمع کرده بودند تا شاید شانس دیدن او را از نزدیک به دست آورند. یکی از هواداران خوش‌شانس موفق شد بوسه‌ای به صورت اسطوره آرژانتینی بزند و ویدئویی از این لحظه به سرعت در فضای مجازی پخش شد. این ویدئو واکنش‌های مختلفی در پی داشت. عده‌ای از این هوادار دفاع کردند و آن را نشانه عشق و علاقه زیاد به مسی دانستند، اما عده‌ای دیگر به حفظ حریم خصوصی افراد مشهور اشاره کردند و از حرکت این هوادار انتقاد کردند.

این اتفاق باعث شد تا موضوع حفظ حد و مرز برای افراد مشهور به بحث داغ روز تبدیل شود.

ماجراهای عجیب در روزهای ابتدایی حضور مسی در میامی/ از برخورد هیجانی هواداران تا استفاده شهردار

هیجان مردم از دیدن مسی در فروشگاه
لیونل مسی اینطور تصور می‌کرد که با آمدن به میامی زندگی آرام‌تری به دور از هیاهو خواهد داشت اما در همان ابتدای امر که برای خرید مواد غذایی به فروشگاه رفت با استقبال فراوانی از سوی مردم روبرو شد. جالب اینجاست که این اسطوره تا هنگام پرداخت شناسایی نشده بود، اما وقتی مردم متوجه حضورش در فروشگاه شدند به دور او تجمع کردند و یک به یک با او عکس گرفتند. تصاویر هواداران در کنار مسی در فروشگاه به سرعت در فضای مجازی پخش شد، و توئیت‌های جالبی هم در مورد این تصاویر نوشته شد، مثلا حساب هواداران مسی در توئیتر نوشت: «همه ما دوست داریم جای این مردی باشیم که امشب برای خرید شیر، نان و تخم مرغ به سوپرمارکتی در میامی رفت و ناگهان با مسی برخورد کرد. وقتی به خانه می‌روی به همسرت چه می‌گویی؟ اینکه هنگام خرید شیر مسی را دیدی.»

احتمالا مسی که متوجه شده آنقدر بزرگ و مشهور است که مردم سراسر جهان او را می‌شناسند، دیگر برای خرید لوازم منزل به فروشگاه نرود، یا اگر هم می‌رود بادیگاردهایی به همراه خواهد برد.

ماجراهای عجیب در روزهای ابتدایی حضور مسی در میامی/ از برخورد هیجانی هواداران تا استفاده شهردار

منفعت شهردار میامی از نام مسی
شهردار میامی، فرانسیس خاویر سوارس، برنامه خاصی برای اولین حضور مسی در لیگ آمریکا، در تاریخ ۲۲ جولای مقابل تیم کروس آسول، در نظر گرفت. صفحه سوارس در پلتفرمی ویژه که از طریق آن افراد و سازمان‌ها می‌توانند برای اهداف مختلف کمک‌های مالی جمع‌آوری کنند، اعلام کرد: «هر کسی که ۱ دلار به حساب سوارس کمک کند، این فرصت را خواهد داشت که شانس به دست آوردن بلیت‌های ردیف اول را برای دیدن اولین بازی لیونل مسی برنده شود.»

سوارس تصمیم دارد نامزد ریاست جمهوری آمریکا شود و این کمک‌های مالی را هم در همین راستا برای پیشبرد اهدافش جمع‌آوری می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =