• ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
  • کد خبر: 53730
  • readingTime: ۱ دقیقه
علی طراح

مدیرعامل باشگاه دکتر تامین گفت: اگر زیرساخت‌ها تا نیم‌فصل درست نشود و مجبور به میزبانی در شهرهای دیگر باشیم، انصراف می‌دهیم؛ خیلی زشت است که تیم در شهر دیگری میزبانی کند.

به گزارش خبرنگار  ایراسین، علی طراح، مدیرعامل باشگاه دکتر تأمین در حاشیه تمرین این تیم با حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: امیدوارم رسانه‌ها توجه بیشتری داشته باشند، تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان تیم ملی سال ایران انتخاب شد و گلی که در جام جهانی به ثمر رسید به عنوان گل سال انتخاب شد.

وی افزود: با درخواست نهادهای مختلف فصل گذشته ضثضصضضضصض ۲۴ ساعت قبل از شروع لیگ وارد عرصه تیمداری در فوتبال ساحلی شدیم؛ رشته مظلومی است، تمام رشته‌ها زمین و سالن دارند ولی فوتبال ساحلی ندارد.

طراح تصریح کرد: جوان‌گرایی و بومی‌گرایی را ملاک قرار دادیم، انتظار داریم رسانه‌ها و مسئولین استان اقدام کنند تا ماندگاری فوتبال ساحلی اصفهان در جایگاه مناسب تداوم داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه دکتر تأمین گفت: بازیکنان اکثراً رده سنی امید هستند، به ما چند هفته اجازه برگزاری مسابقات را در تیران داریم، اگر زیرساخت‌ها تا نیم‌فصل درست نشود و مجبور به میزبانی در شهرهای دیگر باشیم، انصراف می‌دهیم؛ خیلی زشت است که تیم در شهر دیگری میزبانی کند.

وی ادامه داد: قول‌های متعددی دریافت و طرح خوبی برای زیرساخت‌ها در نظر گرفته شده است، نور باید درست شود، اداره کل هم باید به ما کمک کند، سازمان لیگ در فصل گذشته نیز با ما همکاری داشته و این فصل نیز تا چند هفته فرصت میزبانی در تیران را داشته است.

طراح با بیان اینکه در ۲۰ سال گذشته همدلی لازم برای تأمین زیرساخت فوتبال ساحلی وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: زحمات زیادی کشیده شده تا با حمایت شهرداری در زمین فعلی تمرین کنیم؛ با همتی که انجام خواهد شد در فاصله دو ماه موفق به فراهم کردن زیرساخت خواهیم شد، امیدواریم شهردار محترم بودجه لازم را در نظر بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =