همایش تامین مالی پروژه‌های حوزه معدن و صنایع معدنی

مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: به نظر می‌رسد زمان تامین مالی از طریق استفاده از بازارهای سنتی سپری شده است و ضرورت دارد در راستای بازسازی و ایجاد طرح‌های توسعه از بازارهای نوین مالی مانند بازار اوراق مرابحه بهرمند شویم.

مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: در گذشته تامین مالی پروژه‌ها از طریق دریافت وام از بانک‌ها صورت می‌گرفت؛ اما با توجه به سطح ارائه خدماتی که توسط بانک مرکزی ابلاغ شده، دیگر ظرفیت‌های لازم برای ارائه وام‌های تازه به صنایع قدیمی وجود ندارد و به نظر می‌رسد زمان تامین مالی از طریق استفاده از بازارهای سنتی سپری شده است و ضرورت دارد در راستای بازسازی و ایجاد طرح‌های توسعه از بازارهای نوین مالی مانند بازار اوراق مرابحه بهرمند شویم.

وی افزود: بازار دیگری توسط وزارت اقتصاد و دارایی برای تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای تعریف شده که تصمیم داریم با استفاده از آن از مزایای این بازار استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در پایان تصریح کرد: باید به عنوان فعالان بازار سرمایه و صنعت، راه هایی برای حل چالش‌های موجود در بازار سرمایه ایجاد کنیم و طی هماهنگی با یکدیگر در انجمن فولاد و با نظام بانکی، از مزایای آن بیش از پیش بهرمند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =