• ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
  • کد خبر: 39280
  • readingTime: ۱ دقیقه
مرغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر کنترل زنجیره تامین مرغ استان و مقابله با گران‌فروشی مرغ گفت: هرگونه افزایش قیمت مرغ در استان‌های مجاور بازار توزیع تهران را مختل می‌کند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به نظارت بیشتر بر روند توزیع برخی اقلام اساسی مورد نیاز خانوار از جمله گوشت، مرغ و برنج اظهار داشت: کنترل بر زنجیره تامین به ویژه کسری مرغ استان که از استان‌های همجوار تامین می‌شود باید در دستور کار مستمر جهاد استان باشد.

وی افزود: جهاد کشاورزی استان باید با هماهنگی جهاد استان‌های معین تهران بر تامین و تحویل کسری مرغ در مراکز تعیین شد، نظارت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم حفظ آرامش و تعادل بازار گفت: با جوجه‌ریزی متناسب با نیاز استان تعادل آینده بازار را تضمین کنید. اکنون تولید متناسب با نیاز بازار نیست و باید با افزایش جوجه ریزی و تامین کسری مورد نیاز از استان‌های همجوار بازار آینده را تامین کنیم.

وی با اشاره به نزدیکی به ماه محرم و افزایش مصرف برخی از اقلام همچون برنج و شکر خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی از اکنون به فکر تامین این کالاها در جهت کنترل بازار باشند.

علی‌مهری خواستار ارائه تحلیل جامع از تولید، تامین و توزیع شکر مورد نیاز استان از جهاد کشاورزی شد و گفت: در چرخه تامین شکر مورد نیاز صنوف و ‌صنعت از شکر مورد نیاز مشتریان عمومی غافل نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =