• ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
  • کد خبر: 36441
  • readingTime: ۲ دقیقه
SteelChallenge-۱۷

انجمن جهانی فولاد، برندگان مسابقات جهانی چالش فولاد -۱۷ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، انجمن جهانی فولاد، برندگان مسابقات جهانی چالش فولاد -۱۷ اعلام کرد.

بر این اساس پنگلانگ‌هان از HBIS HANSTEEL در رده صنعت و جا سئونگ از دانشگاه دونگ ای در رده دانشجویی رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

خورخه موراکت، مدیر دانشگاه انجمن جهانی فولاد در این‌باره گفت: این رویداد، یک رویداد بسیار هیجان‌انگیز بود که دانشجویان و کارآموزان صنعت را به چالش می‌کشد تا مهارت‌ها و دانش فولادسازی خود را آزمایش کنند.

وی اضافه کرد: این تجربه یادگیری فرصتی عالی برای افراد است تا استعداد و خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و با رهبران صنعت از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد موفقیت نسل بعدی رهبران صنعت فولاد در نوآوری و پایداری این صنعت باشیم.

جائه سونگ چوی، قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳ در رده دانش‌آموزی این مسابقات گفت: «بسیار مفتخرم که به عنوان برنده مسابقات جهانی فولاد چالش در رده دانش‌آموزان معرفی شدم. شرکت در این مسابقه یک تجربه یادگیری باورنکردنی بوده است و من از فرصتی که برای آزمایش دانش و مهارت خود در برابر سایر دانش آموزان با استعداد از سراسر جهان به دست آوردم سپاسگزارم.

وی ادامه داد: من مشتاقانه منتظر به کار بردن آموخته‌هایم در آینده شغلی خود در صنعت فولاد هستم و هیجان‌زده هستم که بخشی از این حوزه پویا و نوآورانه باشم.

پنگلانگ‌هان قهرمان جهان در رده صنعت برای سال ۲۰۲۳، گفت: من بسیار مفتخرم و خوشحالم که در این مسابقات، قهرمان جهان شدم. شرکت در این مسابقه یک تجربه یادگیری ارزشمند بوده است که ما را به چالش می‌کشد تا خلاقانه فکر کنیم و رویکردهای جدید در فولادسازی را کشف کنیم. من معتقدم که یادگیری مستمر و نوآوری، کلیدی برای پیشبرد پیشرفت در صنعت است و مشتاقانه منتظرم تا آنچه را که آموخته‌ام در کار آینده خود به کار ببرم.

شایان ذکر است این مسابقات ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ در وین اتریش برگزار شد. این مسابقه چند سالی بود که به دلیل پروتکل‌های بهداشتی ناشی از فراگیری کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شد ولی امسال به خاطر کاهش محدودیت‌ها از سوی انجمن جهانی فولاد به صورت حضوری برگزار شد.

پیش از شروع این دوره از مسابقات، داوطلبان در دو بخش شاغلین در صنعت فولاد و دانشجویان در این مسابقه با یکدیگر رقابت کردند و با شرکت در کلاس‌های آمادگی در این مسابقه نظیر دوره‌های کوره قوس الکتریکی و فولادسازی ثانویه، گذراندن دوره‌های آنلاین، شرکت در انجمن‌های گفتگو و تمرین با شبیه‌سازهای انجمن جهانی فولاد، با روند شرکت در این مسابقه و طراحی محصول با استفاده از شبیه‌ساز آشنا شده بودند.

چالش فولاد امسال، در مرحله اول ۱۲۹۸ شرکت‌کننده داشت که به نمایندگی از بیش از ۷۰ شرکت و ۸۰ مؤسسه دانشگاهی از ۲۷ کشور در این مسابقه شرکت کردند.

پیش از این در مرحل اول دسته «صنعت»، نمایندگان Sunrise Engenharia، Tata Steel Limited، HBIS Group و POSCO به ترتیب در مناطق آمریکا، غرب آسیا، شمال آسیا و شرق آسیا به‌عنوان شرکت‌کنندگان ممتاز انتخاب شدند.

در دسته «دانشجو» نیز نمایندگان University of Ljubljana، Instituto Tecnológico de Aeronáutica (ITA)، Shavak Nanavati Technical Institute و National Chung Hsing University به ترتیب در مناطق اروپا، آمریکا، غرب آسیا، شمال آسیا و شرق آسیا به‌عنوان شرکت‌کنندگان ممتاز انتخاب شدند.

گفتنی است دانشگاه فولاد، ابتکار آموزشی طراحی شده از سوی انجمن جهانی فولاد است که به کارکنان فعلی و آینده شرکت‌های فولادی و مشاغل مرتبط، آموزش‌های مورد نیاز را ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در این مسابقات، شرکت‌کنندگان برای تولید یک گرید فولادی خاص با شاخص‌هایی نظیر کمترین هزینه و با استفاده از کوره قوس الکتریکی با کمترین میزان آلودگی و ردپای کربن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =