• ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
  • کد خبر: 35917
  • readingTime: ۱ دقیقه
تاتا استیل

دولت انگلیس بسته‌ای مالی و اجرایی را برای کربن‌زدایی در صنعت فولاد به تاتااستیل پیشنهاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دولت انگلیس اخیراً بسته‌ای پیشنهادی را برای کربن‌زدایی فرایند تولید فولاد را در قالب برنامه‌های مالی و اجرایی برای تاتااستیل ارسال کرده است.

طی این بسته قرار است تاتااستیل به ازای جایگزینی دو کوره بلند خود در پورت تالبوت، از دولت انگلیس کمک‌های مالی دریافت کند. هزینه بازسازی و جایگزینی این دو کوره بلند که به پایان عمر خود نزدیک شده‌اند تا ۲ میلیارد دلار پوند براورد شده است.

تاتااستیل قصد دارد حداقل نیمی از این هزینه را از دولت انگلیس دریافت کند چرا که مدیران این شرکت معتقدند چنین سرمایه‌گذاری‌هایی برای این شرکت توجیه استراتژیک ندارد.

شایان ذکر است برنامه این بسته پیشنهادی در قالب برنامه رشد ۲۰۲۲ به بزرگترین شرکت فولادساز هندی ارائه شده است. برنامه رشد ۲۰۲۲ مأموریت اقتصادی اصلی دولت انگلیس برای رسیدن به نرخ افزایش ۲.۵درصدی رشد اقتصاد است تا با پایداری در اقتصاد، بودجه‌ای پایدار برای خدمات عمومی این کشور تأمین شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تاتااستیل یکی از نشان‌های معتبر تجاری تولیدکننده فولاد در دنیا است که در کشورهای مختلفی در زنجیره فولاد فعالیت می‌کند. مرکز فعالیت تاتا استیل در کشور هند است و سالانه این شرکت بالغ بر ۳۴ میلیون تن محصولات فولادی را تولید می‌کند. این شرکت در انگلستان، ۴ سایت عمده تولید دارد. این شرکت در مجموع، ۳.۶ میلیون تن در سال، محصولات فولادی را در انگلستان تولید می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =