• ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
  • کد خبر: 35523
  • readingTime: ۱ دقیقه
اصفهان

شهردار اصفهان گفت: بر اساس رتبه‌بندی اعلام شده، اصفهان پس از مشهد، رتبه دوم کشور در اقامت مسافران را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، علی قاسم زاده شهردار اصفهان اظهار داشت: بر اساس رتبه‌بندی اعلام شده، اصفهان پس از مشهد، رتبه دوم کشور در اقامت مسافران را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در این مدت تلاش شد برای اسکان گردشگران، امور فرهنگی و زیباسازی خدمات و برنامه‌های خوبی برای مسافران ارائه شود، افزود: این رویدادها و برنامه‌ریزی‌ها بازتاب خوبی داشته و شور و نشاط در شهر را دوچندان کرده که این موضوع هم از لحاظ فرارسیدن بهار طبیعت و هم از نظر خدماتی که برای زیباسازی انجام شده نمایان است.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه تمامی این خدمات با تلاش و همت صدها نفری کارکنان شهرداری ارائه شده است، گفت: قدردان زحمات نیروهای شهرداری، راهور، فراجا، میراث فرهنگی، هلال‌احمر و سایر نهادهای مرتبط هستیم که دست به دست هم دادند تا اصفهان حق میزبانی خود را به خوبی ادا کند.

شهردار اصفهان با اشاره به تلاقی نوروز و ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: امسال بسترهایی فراهم شد تا بهانه‌ای برای روزه‌خواری علنی در سطح شهر نباشد، علاوه بر اینکه اداره اماکن فراجا مکان‌هایی را برای پذیرایی از میهمانان معرفی کرد، شهرداری اصفهان نیز در محل‌های پر رفت و آمد همچون میدان امام (ره)، فضاهای محصوری را برای تغذیه مسافران که عذر شرعی دارند در نظر گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموعه شهرداری تلاش کردیم حق میزبانی از مسافران نوروزی را به خوبی ادا کنیم تا مسافران لحظه‌های خوبی را در اصفهان سپری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =